Gå til innhold

Er dette bildet ekte?

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Tviler.

Anonymous poster hash: 75686...6f3
Skrevet

Vanskelig å si. Jeg tviler, men umulig er det ikke. Noe begynnende haiangrep er det neppe, de er ytterst sjeldne selv hvis man er tett på så lenge man ikke aktivt provoserer dem. I et gjennomsnittlig år blir fem til seks mennesker i verden drept av hai, mens det firedobbelte blir knust under brusautomater, over hundre ganger så mange dør av kvelning under sexleker og omtrent tusen ganger så mange drukner i sine egne badekar. Haier er ikke noen stor trussel, akkurat, selv om risikoen jo er en litt annen når du tar bilder foran kjeften på dem.

Total avsporing, jeg er klar over det, bare litt moro å tenke på :)

Anonymous poster hash: fd6f9...0e3
  • Liker 4
Skrevet

Photoshop. Folk er så hysterisk redde for haier. Merkelig greie.

Anonymous poster hash: 78cba...0fc
Skrevet

Tviler på det. Men hva med denne videoen da? Kan den være ekte?

https://www.youtube.com/watch?v=ppLMCDcz3ns

Anonymous poster hash: ebc51...c01
  • Liker 8
Skrevet

Når haien angriper svømmer den straight, øynene er rullet bakover og tennene er senket klare, du ville sett tannkjøttet

Skrevet (endret)

Bildet av haien virker veldig kjent for meg, helt sikkert fake tror jeg.

Endret av Vux
Skrevet

0527_753_48.jpg

Her er samme bildet av haien, så fyren på bildet er redigert inn.

• Liker 2
Skrevet

shark_behind_divers_sm.jpg

Det er en populær hai i alle fall.

• Liker 1
Skrevet

Høyre klikk bilde, trykk på "Search google for this image" eller tilsvarende. Lett å se at det ikke er ekte.

Skrevet

Når jeg ser nærme på det så ser det ut som at noen har photoshopa personen inni bildet så jeg sier falskt. Om ikke kan det jo bare hende han var på et akvarium og sto forran glassruta i den posisjonen

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Vanskelig å si. Jeg tviler, men umulig er det ikke. Noe begynnende haiangrep er det neppe, de er ytterst sjeldne selv hvis man er tett på så lenge man ikke aktivt provoserer dem. I et gjennomsnittlig år blir fem til seks mennesker i verden drept av hai, mens det firedobbelte blir knust under brusautomater, over hundre ganger så mange dør av kvelning under sexleker og omtrent tusen ganger så mange drukner i sine egne badekar. Haier er ikke noen stor trussel, akkurat, selv om risikoen jo er en litt annen når du tar bilder foran kjeften på dem.

Total avsporing, jeg er klar over det, bare litt moro å tenke på :)

Anonymous poster hash: fd6f9...0e3

En dum sammenligning egentlig, når flesteparten av verdens befolkning ikke bader/befinner seg i vannet der det er haiarter som angriper mennesker i forhold til dem som bruker brusautomater på verdensbasis, eller har sexleker. Det hadde vært en bedre sammenligning om mennesker som badet MED haier og de som sto foran brusautomater/hadde sex ble sammenlignet. Da blir tallene nok litt annerledes.

Anonymous poster hash: d393f...8ab

Skrevet

Høyre klikk bilde, trykk på "Search google for this image" eller tilsvarende. Lett å se at det ikke er ekte.

Ikke noe som er innebygd som standard i min FF 34.0.5, men det er enkelt nok å få til med en extension. (Det fins haugevis, dette ble mitt valg)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...