kisskissbangbang Skrevet 30. desember 2014 #1 Skrevet 30. desember 2014 Vi må snart snu gutten vår, og vurderer å kjøpe stol på januarsalget. Men jeg går meg litt vill i jungelen, og tar veldig gjerne mot andres erfaringer med forovervendte stoler. Gutten vår er stor, ca 108 cm og drøyt 20 kilo nå ved 3.5 år. Hvilket sete har dere (andre med relativt store barn)? Er dere fornøyde?
AnonymBruker Skrevet 30. desember 2014 #2 Skrevet 30. desember 2014 Syns Cybex har gode beltestoler. Har Cybex Solution x2 Fix til min 6 åring. Og vurderer Cybex Q-fix til datteren min når hun blir 4 år om noen mnd. Anonymous poster hash: c7de8...2fc
^^Belle^^ Skrevet 30. desember 2014 #3 Skrevet 30. desember 2014 Henger meg på her jeg, om jeg får lov. Vurderer å kjøpe på salget vi også, men synes det er vanskelig å vite hva som er bra og ikke. Enn så lenge har jeg sett litt på Cybex og Britax sine beltestoler.
AnonymBruker Skrevet 30. desember 2014 #4 Skrevet 30. desember 2014 Hvilken bil du har er avgjørende for hvilken stol som er god å velge. Les deg opp på NAF.Anonymous poster hash: 2d0d4...d3e
Gjest Magdalene Skrevet 30. desember 2014 #5 Skrevet 30. desember 2014 Vi har cybex solution x2 fix i begge bilene våre. Veldig fornøyd med de.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå