dreamy Skrevet 30. juli 2004 #1 Skrevet 30. juli 2004 Idag har jeg kjøpt alt for mye søtt og godt.. Kjøpte dessert, brus, chips og masse smågodt (+sjokoladekjeks) :oops: :oops: Noen ganger så bare må jeg, men får dårlig samvittighet Er det bare meg eller er det noen andre som også bare må inni mellom..
dreamy Skrevet 31. juli 2004 Forfatter #3 Skrevet 31. juli 2004 Jeg spiste en god del ja.. :oops: Men nå har jeg ikke lyst på søtsaker på lenge Det er sjeldent jeg gjør det, men noen ganger så har jeg så lyst på alt mulig..
Arkana Skrevet 31. juli 2004 #4 Skrevet 31. juli 2004 Samme her, noen ganger får jeg bare skrekkelig lyst på alt godt som finnes. Herlig å bare kunne skeie skikkelig ut en gang i blandt.
dreamy Skrevet 31. juli 2004 Forfatter #5 Skrevet 31. juli 2004 Veldig godt å høre at det ikke bare er meg..
Gjest Gjesta Skrevet 31. juli 2004 #7 Skrevet 31. juli 2004 Må man så må man (Den dårlige samvittigheten merken jeg dog ingenting til...)
Gjest Anonymous Skrevet 1. august 2004 #8 Skrevet 1. august 2004 Å skeie ut litt innimellom er ikke farlig, det tror jeg alle mennesker gjør fra tid til annen. Det er først når det skjer ukentlig eller daglig at det blir farlig Kos deg med god samvittighet!! Klem fra Griet
dreamy Skrevet 2. august 2004 Forfatter #10 Skrevet 2. august 2004 Godt å se at det er flere som melder seg på her Det skjer ikke så ofte, så jeg skal prøve og ikke ha dårlig samvittighet neste gang..
Gjest GreenSky Skrevet 2. august 2004 #11 Skrevet 2. august 2004 Det hender da at jeg kjøper masse chips, snop og cola og stapper i meg, jeg også. Får ikke dårlig samvittighet for det, jeg. Ikke er jeg overvektig, og ikke spiser jeg usunt ellers, så det er helt greit, mener jeg. Skal jeg liksom dø etter å bare ha spist salat og andre sunne ting her i livet, har jeg gått glipp av mye.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå