Gå til innhold

For mye av det gode

Anbefalte innlegg

Skrevet

Idag har jeg kjøpt alt for mye søtt og godt.. Kjøpte dessert, brus, chips og masse smågodt (+sjokoladekjeks) :oops: :oops: Noen ganger så bare jeg, men får dårlig samvittighet :(

Er det bare meg eller er det noen andre som også bare må inni mellom.. :wink:

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Bare kjøpte du, eller spiste du det?

Skrevet

Jeg spiste en god del ja.. :oops: Men nå har jeg ikke lyst på søtsaker på lenge :wink: Det er sjeldent jeg gjør det, men noen ganger så har jeg så lyst på alt mulig..

Skrevet

Samme her, noen ganger får jeg bare skrekkelig lyst på alt godt som finnes. Herlig å bare kunne skeie skikkelig ut en gang i blandt.

Skrevet

Veldig godt å høre at det ikke bare er meg.. :wink:

Skrevet

Det er definitivt ikke bare deg!

:wink:

Gjest Gjesta
Skrevet

Må man så må man ;)

(Den dårlige samvittigheten merken jeg dog ingenting til...)

Gjest Anonymous
Skrevet

Å skeie ut litt innimellom er ikke farlig, det tror jeg alle mennesker gjør fra tid til annen. Det er først når det skjer ukentlig eller daglig at det blir farlig :)

Kos deg med god samvittighet!!

Klem fra

Griet

Skrevet

Godt å se at det er flere som melder seg på her :ler: Det skjer ikke så ofte, så jeg skal prøve og ikke ha dårlig samvittighet neste gang.. :wink:

Gjest GreenSky
Skrevet

Det hender da at jeg kjøper masse chips, snop og cola og stapper i meg, jeg også. Får ikke dårlig samvittighet for det, jeg. Ikke er jeg overvektig, og ikke spiser jeg usunt ellers, så det er helt greit, mener jeg. Skal jeg liksom dø etter å bare ha spist salat og andre sunne ting her i livet, har jeg gått glipp av mye.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...