Gå til innhold

råd.

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg har mange gode råd å komme med til de som skal inn i livet med sin vordende fru. gammel eller ung. sam me det. jeg ser dere etterspør disse rådene, så her kommer de.

Først av alt:
Jeg vil presentere noen klær i forbindelse med dette.

Velg klær med omhu. Nøkkelplagget i denne forbindelsen er nøytrale farger.

Bryllupsmusikken. Whitney! Houston altså.

All at once kan anbefales hvis bryllupet blir lagt til vinteren, men taylor swift er også en hit i bryllup. Sangen blank space altså.

Jeg kan være skikkelig sippete til tider. Jeg kan rakke ned på folk og regelrett hakke ned på de. Til og med å bryllup. Dette har hørt til at jeg ikke alltid får komme, og at jeg noen ganer må sitte på sidelinjen og se på.

Det kan være litt kjedelig, men søsteren min cecilie er ofte med så jeg har alltid underholdning.

Nå - hva er deres råd?

Anonymous poster hash: deae5...f8e
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg har mange gode råd å komme med til de som skal inn i livet med sin vordende fru. gammel eller ung. sam me det. jeg ser dere etterspør disse rådene, så her kommer de.

Først av alt:

Jeg vil presentere noen klær i forbindelse med dette.

Velg klær med omhu. Nøkkelplagget i denne forbindelsen er nøytrale farger.

Bryllupsmusikken. Whitney! Houston altså.

All at once kan anbefales hvis bryllupet blir lagt til vinteren, men taylor swift er også en hit i bryllup. Sangen blank space altså.

Jeg kan være skikkelig sippete til tider. Jeg kan rakke ned på folk og regelrett hakke ned på de. Til og med å bryllup. Dette har hørt til at jeg ikke alltid får komme, og at jeg noen ganer må sitte på sidelinjen og se på.

Det kan være litt kjedelig, men søsteren min cecilie er ofte med så jeg har alltid underholdning.

Nå - hva er deres råd?

Anonymous poster hash: deae5...f8e

Er dette her tull eller skrevet i fylle? Ikke noe mening i det hele tatt!

Her er mine råd!:

Velg klær som passer både brud og brudgommens stil

Velg musikk som passer best det bryllupet dere vil ha, Whitney Houston er ikke et must.. Skal alle velge likt blir bryllup upersonlige og kjedelige.

Anonymous poster hash: b1d46...af7

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...