AnonymBruker Skrevet 30. desember 2014 #1 Del Skrevet 30. desember 2014 sist jeg brukte neglelakk gikk du skikkelig galt. for det første så het det visst nail polish og det endte opp med et helt swat team nede på kontoret ditt da det faktisk betø nail the police i fra deres side. jeg er norsk, født og oppvokst i norge og fikk helt sjokk. dette er jo et språk som venninnen min cecilie fortalte meg er i fra Iran. de smilte høflig men det hele virket jo veldig rart da. I tillegg til det så mente faktisk noen at neglelakken ikke var min. den var egentlig ikke min, eeh, den var visst selin sin (en venninne). hvorfor skjedde dette? blir folk som tenker sånn om neglelakk hakket ned på? Anonymous poster hash: 02f5a...ace Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 30. desember 2014 #2 Del Skrevet 30. desember 2014 øøøh.......? Nail the police, swat team og neglelakk? Tror aldri jeg har følt meg så lost av å lese et innlegg før. Anonymous poster hash: 3760d...3d2 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 30. desember 2014 #3 Del Skrevet 30. desember 2014 sist jeg brukte neglelakk gikk du skikkelig galt. for det første så het det visst nail polish og det endte opp med et helt swat team nede på kontoret ditt da det faktisk betø nail the police i fra deres side. jeg er norsk, født og oppvokst i norge og fikk helt sjokk. dette er jo et språk som venninnen min cecilie fortalte meg er i fra Iran. de smilte høflig men det hele virket jo veldig rart da. I tillegg til det så mente faktisk noen at neglelakken ikke var min. den var egentlig ikke min, eeh, den var visst selin sin (en venninne). hvorfor skjedde dette? blir folk som tenker sånn om neglelakk hakket ned på? Anonymous poster hash: 02f5a...ace Det går ikke, men Mette hilser.Anonymous poster hash: 8b116...4f6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest lipgloss Skrevet 30. desember 2014 #4 Del Skrevet 30. desember 2014 hæææ,❤️❤️❤️ Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Frida Skrevet 30. desember 2014 #5 Del Skrevet 30. desember 2014 Nå føler jeg meg ikke særlig smart Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Leini Skrevet 30. desember 2014 #6 Del Skrevet 30. desember 2014 øøøh.......? Nail the police, swat team og neglelakk? Tror aldri jeg har følt meg så lost av å lese et innlegg før. Anonymous poster hash: 3760d...3d2 Godt å høre det ikke bare var meg Jeg elsker neglelakk og har ALTFOR mange.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Wilma- Skrevet 30. desember 2014 #7 Del Skrevet 30. desember 2014 Du må nesten bare prøve å få ut eplene og vanne katten. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Honey Dew Skrevet 3. januar 2015 #8 Del Skrevet 3. januar 2015 Skjønner absolutt ingenting av HI... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Djungelvrål Skrevet 3. januar 2015 #9 Del Skrevet 3. januar 2015 Jeg hiver meg på og sitter på taket og strikker melkespann. Det er slik en fin rosa dag. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå