AnonymBruker Skrevet 30. desember 2014 #1 Skrevet 30. desember 2014 Begynner å bli d***** lei kravstore kvinner, som forventer i pose og sekk, men gir ingenting tilbake: http://www.helsenett.no/index.php?option=com_content&view=article&id=7415:kravstore,-vakre-kvinner&catid=124&Itemid=537 ..skulle fjernet ordet attraktive og heller bare stått kvinner.Helt latterlig hvor kravstore og bortskjemte norske kvinner har blitt. Nettopp derfor mange menn styrer unna veldig attraktive(norske) kvinner, de stiller rett og slett for høye krav.(og ja, jeg vet også at mange menn stiller høye krav til utseende) Anonymous poster hash: dd056...93c 3
AnonymBruker Skrevet 30. desember 2014 #2 Skrevet 30. desember 2014 Begynner å bli d***** lei kravstore kvinner, som forventer i pose og sekk, men gir ingenting tilbake: http://www.helsenett.no/index.php?option=com_content&view=article&id=7415:kravstore,-vakre-kvinner&catid=124&Itemid=537 ..skulle fjernet ordet attraktive og heller bare stått kvinner.Helt latterlig hvor kravstore og bortskjemte norske kvinner har blitt. Nettopp derfor mange menn styrer unna veldig attraktive(norske) kvinner, de stiller rett og slett for høye krav.(og ja, jeg vet også at mange menn stiller høye krav til utseende) Anonymous poster hash: dd056...93c Slik er deg nok bare. De fleste kvinner nekter på det men de er utrolig kravstore=). Gidder ikke å nærme meg de aller peneste en gang. Anonymous poster hash: eaf58...c9e 1
AnonymBruker Skrevet 30. desember 2014 #3 Skrevet 30. desember 2014 Har det ikke alltid vært sånn?Anonymous poster hash: 6fbde...7bb 2
AnonymBruker Skrevet 30. desember 2014 #4 Skrevet 30. desember 2014 Ganske mange menn har mer krav enn det som står der. Det er ikke bare utseende menn stiller høye krav til. Anonymous poster hash: 6c274...a4e 7
AnonymBruker Skrevet 30. desember 2014 #5 Skrevet 30. desember 2014 Vi får trøste oss med at i realiteten ville mange av de damene hatt det bedre enn de har som single, skilte eller alenemødre. Ikke mindre ville ungene hatt det bedre.Anonymous poster hash: 6b269...508
Sofia123 Skrevet 30. desember 2014 #6 Skrevet 30. desember 2014 Jeg hadde også blitt lei noen som krevde og ikke gav noe tilbake. Dog, ser jeg ikke hvordan du kan generalisere dette til å handle om alle norske kvinner. Gode gener (i form av blant annet et godt utseende), ressurser (blant annet god økonomi og høy utdanning), gode foreldreevner, hengivenhet og trofasthet er ikke høye krav. Godt utseendet er subjektivt. Flere kvinner tar høyere utdanning - hva er galt med å ønske seg en med lignende utdanning? 8
AnonymBruker Skrevet 30. desember 2014 #7 Skrevet 30. desember 2014 Du linker til en studie som viser at vakre kvinner har krav til partnere. No shit, Sherlock. Menn prioriterer utseende. I andre nyheter; menn med gode jobber og god inntekt har krav til kvinnene de gifter seg med. Anonymous poster hash: d258f...6f4 9
Passopp Skrevet 30. desember 2014 #8 Skrevet 30. desember 2014 Ganske mange menn har mer krav enn det som står der. Det er ikke bare utseende menn stiller høye krav til. Anonymous poster hash: 6c274...a4e j Jeg vet ikke om du sikter til datingsider, eller generelt. Jeg har brukt flere datingsider de siste årene. Tror jeg ser normalt bra ut, har bilde i profilen. Jeg er ikke spesielt kravstor. Mitt inntrykk er at mennene på slike sider sitter på gjerdet, kikker på profiler, men er veldig avventende. Jeg har tatt kontakt med flere, men det er den samme unnvikende holdningen. De som har tatt kontakt, har stort sett vært mye yngre enn meg, men de har i alle fall guts ! Jeg er midt i 60-årene og melder meg nå ut av disse vente-sidene.
Gjest Tassen10 Skrevet 30. desember 2014 #9 Skrevet 30. desember 2014 Begynner å bli d***** lei kravstore kvinner, som forventer i pose og sekk, men gir ingenting tilbake: http://www.helsenett.no/index.php?option=com_content&view=article&id=7415:kravstore,-vakre-kvinner&catid=124&Itemid=537 ..skulle fjernet ordet attraktive og heller bare stått kvinner.Helt latterlig hvor kravstore og bortskjemte norske kvinner har blitt. Nettopp derfor mange menn styrer unna veldig attraktive(norske) kvinner, de stiller rett og slett for høye krav.(og ja, jeg vet også at mange menn stiller høye krav til utseende) Anonymous poster hash: dd056...93c Så sørg for å bli mer attraktiv da! Isteden for å sutre over at damene ikke vil ha uattraktive menn.
AnonymBruker Skrevet 30. desember 2014 #10 Skrevet 30. desember 2014 Selvsagt er vakre kvinner og menn kravstore. Hvorfor skulle de ikke det?Anonymous poster hash: da5bf...3e2
Gjest Faerunpedia Skrevet 30. desember 2014 #11 Skrevet 30. desember 2014 Attraktive kvinner ønsker attraktive menn.. Wow..
Gjest Olivia Benson Skrevet 30. desember 2014 #12 Skrevet 30. desember 2014 Attraktive kvinner ønsker attraktive menn.. Wow.. I know, datt nesten av stolen i sjokk her. 8
Gjest Castielz Skrevet 30. desember 2014 #13 Skrevet 30. desember 2014 Problemet mitt er jeg har enda ikke møtt en eneste kvinne jeg har oppfattet som attraktiv i Norge. Det har lite med utdanning eller utseende og gjøre, men holdning. Dette har nok med overfeminiseringen av samfunnet å gjøre for min del. Nei, jeg er Inge sjåvenist, jeg mener bare det er forskjell på kjønnene.
AnonymBruker Skrevet 30. desember 2014 #14 Skrevet 30. desember 2014 Problemet mitt er jeg har enda ikke møtt en eneste kvinne jeg har oppfattet som attraktiv i Norge. Det har lite med utdanning eller utseende og gjøre, men holdning. Dette har nok med overfeminiseringen av samfunnet å gjøre for min del. Nei, jeg er Inge sjåvenist, jeg mener bare det er forskjell på kjønnene. Da spørs det om du er nødt til å tenke litt lengre enn din egen nesetipp. Det du egentlig mener er at du ikke får de damene du har lyst på og reagerer med å bli bitter. Sett deg heller på neste fly til pataya, og "redd" en tolvåring. Anonymous poster hash: da5bf...3e2 13
Gjest Castielz Skrevet 30. desember 2014 #15 Skrevet 30. desember 2014 Da spørs det om du er nødt til å tenke litt lengre enn din egen nesetipp. Det du egentlig mener er at du ikke får de damene du har lyst på og reagerer med å bli bitter. Sett deg heller på neste fly til pataya, og "redd" en tolvåring. Anonymous poster hash: da5bf...3e2 Nei takk, aldri hatt sansen for asiatiske damer. Og har som du hadde fått med deg, om du hadde giddet å lese, aldri har lyst på noen her til lands. Men det var denne holdningen jeg siktet til, takk for at du beviste det ute at jeg trengte forklare :-)
Gjest Olivia Benson Skrevet 30. desember 2014 #16 Skrevet 30. desember 2014 Problemet mitt er jeg har enda ikke møtt en eneste kvinne jeg har oppfattet som attraktiv i Norge. Det har lite med utdanning eller utseende og gjøre, men holdning. Dette har nok med overfeminiseringen av samfunnet å gjøre for min del. Nei, jeg er Inge sjåvenist, jeg mener bare det er forskjell på kjønnene. Du har rett i en ting. Det er ditt problem. 9
Sandie Skrevet 30. desember 2014 #17 Skrevet 30. desember 2014 (endret) Det meste som beskrives i linken i hovedinnlegget gjelder jo også for menn.Sett bort i fra god økonomi og utdanning er jo også menn opptatt av akkurat de samme tingene som listes opp der.SÅ stor forskjell på kjønnene er det ikke. Endret 30. desember 2014 av Sandie 2
AnonymBruker Skrevet 30. desember 2014 #18 Skrevet 30. desember 2014 Begynner å bli d***** lei kravstore kvinner, som forventer i pose og sekk, men gir ingenting tilbake: http://www.helsenett.no/index.php?option=com_content&view=article&id=7415:kravstore,-vakre-kvinner&catid=124&Itemid=537 ..skulle fjernet ordet attraktive og heller bare stått kvinner.Helt latterlig hvor kravstore og bortskjemte norske kvinner har blitt. Nettopp derfor mange menn styrer unna veldig attraktive(norske) kvinner, de stiller rett og slett for høye krav.(og ja, jeg vet også at mange menn stiller høye krav til utseende) Anonymous poster hash: dd056...93c Tro ikke at alt er rosenrødt i utlandet ihvertfall... Kjenner flere menn som er blitt lurt trill rundt av tilsynelatende snille og ærlige damer fra øst-europa og sør-amerika.Disse damene var selvsagt mange hakk over sine utvalgte ofre på utseendeskalaen (uten at det fikk mennene til å innse at noe kanskje var for godt til å være sant). Mange damer der ute vet akkurat hvordan godtroende nordmenn skal lures.Det spilles på sex i bytte for penger og materielle ting. Anonymous poster hash: 6d870...487 1
AnonymBruker Skrevet 30. desember 2014 #19 Skrevet 30. desember 2014 Dette gjelder for menn også! En mann med utdannelse og stabil økonomi ville se etter en partner med samma kvalitetene han har. Tviler på at han vil være sammen med en som går på trygd.Anonymous poster hash: d54fe...06f 1
AnonymBruker Skrevet 30. desember 2014 #20 Skrevet 30. desember 2014 Dette gjelder for menn også! En mann med utdannelse og stabil økonomi ville se etter en partner med samma kvalitetene han har. Tviler på at han vil være sammen med en som går på trygd.Anonymous poster hash: d54fe...06f Menn er akkurat like streberske som kvinner når det kommer til sosial status hos en partner, ja. Men menn bryr seg i langt mindre grad om utdanning, karriere og økonomi, ettersom det først og fremst er utseendet som avgjør en kvinnes sosiale status. Anonymous poster hash: 5d00a...f81
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå