-Fisken- Skrevet 30. juli 2004 #1 Del Skrevet 30. juli 2004 Jeg hadde en pose med krokanrull i en pose på gulvet. Valpen hadde tydeligvis klart å tygge i stykker papiret, og satt og sleiket i seg sjokolade. hun spiste ikke mer enn et par biter. Kan dette være farlig for henne? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Lea Skrevet 30. juli 2004 #2 Del Skrevet 30. juli 2004 Et par biter er ikke farlig. Men større mengder sjokolade er ikke bra for hunder. Jeg tror at det kommer litt an på hunden hvor mye den tåler, men denne gangen kan du nok ta det heeeelt med ro. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Arkana Skrevet 30. juli 2004 #3 Del Skrevet 30. juli 2004 Sjokolade er som gift for hunder,men jeg tror nok ikke et par biter gjør noen skade. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
14062003 Skrevet 30. juli 2004 #4 Del Skrevet 30. juli 2004 Vanlig sjokolade er mindre giftig enn mørk sjokolade. Og jeg mener det er 100g som må til av mørk sjokolade før den er dødelig (men da er den dødelig også altså). Normaltstor hund jeg snakker om her. Gjør et søk på nett etter chocolate og dog så får du nok mange gode treff. PS: amerikansk sjokolade inneholder andre stoffer enn hva vi har lov til å putte i norsk sjokolade... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
-Fisken- Skrevet 30. juli 2004 Forfatter #5 Del Skrevet 30. juli 2004 hm.. Ok. Det var krokanrull, så det er jo helt norskt. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Xavia Skrevet 31. juli 2004 #6 Del Skrevet 31. juli 2004 He he, hunden vår var svææært fornøyd da jeg glemte en boks sjokolade pålegg på frokostbordet, da jeg gikk på jobb. Heldigvis ble han ikke dårlig på noe vis. Hadde nok kost seg hjemme den dagen ja... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå