AnonymBruker Skrevet 30. desember 2014 #1 Skrevet 30. desember 2014 Er det noen som vet hvilke småinteriørbutikker i Trondheim en kan bruke spenon sitt gavekort på? Har fått et fint beløp på et slikt gavekort jeg kunne tenke meg å bruke på "pynteting", men var innom Norway Designs i dag og der kunne jeg ikke bruke det. Er det andre lignende butikker i Trondheim det kan brukes på? Ønsker å se litt på ting før jeg handler. Anonymous poster hash: 9d3e3...18d
Gjest BabyBlue Skrevet 30. desember 2014 #2 Skrevet 30. desember 2014 Har du hentet ut pinkoden og alt? Det skal egentlig kunne brukes overalt, som et vanlig visakort. Trodde i hvert fall det...
AnonymBruker Skrevet 30. desember 2014 #3 Skrevet 30. desember 2014 Har du hentet ut pinkoden og alt? Det skal egentlig kunne brukes overalt, som et vanlig visakort. Trodde i hvert fall det... Det trodde jeg også, men da jeg spurte i kassen fikk jeg høre at jeg ikke kunne bruke det der. Kjedelig når de har mye jeg sikler etter :/ Anonymous poster hash: 9d3e3...18d
AnonymBruker Skrevet 30. desember 2014 #4 Skrevet 30. desember 2014 Mest sannsynlig så svarte dem det fordi dem ikke vet hva det er. Men det er vel som et visakort, dermed kan du bruke det alle steder du kan bruke visaAnonymous poster hash: dc443...490
AnonymBruker Skrevet 30. desember 2014 #5 Skrevet 30. desember 2014 Spendon kan du bruke overalt, akkurat som ett vanlig visakort. Eneste er at du ikke kan bruke det på offline terminaler f,eks på fly. Trenger ikke å forhøre deg i butikken om du kan bruke det. Bare å dra kortet og signer på kvitteringen. Saldi sjekker du enkelt på spendon.no Anonymous poster hash: 1859d...060
Gjest BabyBlue Skrevet 31. desember 2014 #6 Skrevet 31. desember 2014 Det trodde jeg også, men da jeg spurte i kassen fikk jeg høre at jeg ikke kunne bruke det der. Kjedelig når de har mye jeg sikler etter :/ Anonymous poster hash: 9d3e3...18d Jeg synes det er ganske rart i hvert fall - der vi jobber har vi de nyeste kortterminalene, og signering godtar vi sjelden. Men med spendon, så lenge du har pinkoden, kan det brukes som et hvilket som helst annet visakort. Noen ganger er det kunder som ikke vet hvordan det fungerer og ikke har hentet ut pinkoden, og da fungerer det ikke hos oss, så kanskje de tror det ikke fungerer av den årsaken?
AnonymBruker Skrevet 1. januar 2015 #7 Skrevet 1. januar 2015 Jeg synes det er ganske rart i hvert fall - der vi jobber har vi de nyeste kortterminalene, og signering godtar vi sjelden. Men med spendon, så lenge du har pinkoden, kan det brukes som et hvilket som helst annet visakort. Noen ganger er det kunder som ikke vet hvordan det fungerer og ikke har hentet ut pinkoden, og da fungerer det ikke hos oss, så kanskje de tror det ikke fungerer av den årsaken? Kanskje, jeg vet ikke i og med at jeg aldri fikk prøvd å bruke det der. Anonymous poster hash: 9d3e3...18d
AnonymBruker Skrevet 2. januar 2015 #8 Skrevet 2. januar 2015 Mest sannsynlig så svarte dem det fordi dem ikke vet hva det er. Men det er vel som et visakort, dermed kan du bruke det alle steder du kan bruke visaAnonymous poster hash: dc443...490 Nei det er feil. Jobber i en større kjede og vi kan ikke bruke dem. Vet ikke hvorfor men de funker ikkeAnonymous poster hash: 9a1fc...17f
Jade Skrevet 7. januar 2015 #9 Skrevet 7. januar 2015 Husk å bruke opp kortet fort! Etter noen måneder (husker ikke hvor mange), begynner de å trekke månedlige gebyr fra saldoen din. Til slutt er kortet tomt...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå