Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg kan ikke noe for det, jeg syns fortsatt det kan være fint med det mørke håret som blir gradvis (ikke markant) noe lysere. Ikke mye lysere vel og merke, det er IKKE fint, men et par nyanser lysere. Og jeg har lyst på dette, men vet jommen ikke om det blir helt feil nå...

Jeg har mørkebrunt hår og ønsker litt liv i det. Kan hende det holder at jeg bare striper det selv, men skal jeg få til ombre-stilen bør jeg nok til frisør...

Men hva syns dere, blir det helt feil å komme med det nå? ;)

Anonymous poster hash: 19494...281
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg synes fortsatt at det er fint!

Så lenge du liker det selv, så synes jeg du skal gå for det.

Men som du sier, gradvis lysere. :)

• Liker 2
Skrevet

Jeg syns også det er fint :)

Bare vær nøye med å holde håret blankt og pent, syns ombre i tørt hår fort ser slitent/tacky/fail ut..

Skrevet

Det er ikke ut. Synes det er veldig fint!

Anonymous poster hash: 1c236...027
Skrevet

Neh. Aldri ment at det så fint ut.

Skrevet

Så lenge det ikke er too obvious, noe ala "Balayge".

Anonymous poster hash: 3931d...0a3
Gjest crazycatlady
Skrevet

Drit i om det er ut så lenge du liker det. :) Er jo det som er det viktigste, at man liker det selv. Syns ombre på den måten du beskriver det er kjempefint.

Skrevet

Jeg har mørkere i bunnen og lysere i tuppene, men det ser ikke "ombre" ut på den måten. Vil ha det blondt, men må ha mørkere i bunnen ellers mister jeg all farge i fjeset. Personlig så driter jeg i hva folk syns så lenge jeg liker mitt eget hår. Care

Skrevet

Om det er ut eller in synes jeg du bare skal drite i. Om du kler det så synes jeg du skal gå for det!

Selv om det er in, trenger det ikke være kledelig… Ikke følg hårmotene, men heller tenk på hva du kler i forhold til hode/ansiktsform.

Skrevet

Nei, jeg tror ikke det er direkte ut. Ihvertfall ikke den mer naturlige looken. Jeg ville gått for en naturlig farge som gradvis går litt lysere.

:)

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Jeg har aldri syntes det har vært noe fint. Ser ut som man ikke har vært til frisøren på år og dag, og har behov for å ta etterveksten...

Anonymous poster hash: 300a8...df6
Skrevet

Ettervekst kan være fint det da :-) Kommer an på om du har ei skikkelig lys grevlingstripe i sort hår, da…. Synes alltid det er så fint med litt mørke røtter/ettervekst, istedet for at alt må være så perfekt og helfarget til enhver tid.

Skrevet

Alt kler den smukke, så velg det du selv vil ha. :)

Skrevet

Jeg har aldri syntes det har vært noe fint. Ser ut som man ikke har vært til frisøren på år og dag, og har behov for å ta etterveksten...

Anonymous poster hash: 300a8...df6

Da er det ikke blitt gjort riktig.

• Liker 1
Skrevet

Jeg klippet en 50cm lang omvendt ombre i høst, 50cm med svart hår forsvant.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...