AnonymBruker Skrevet 29. desember 2014 #1 Skrevet 29. desember 2014 Hei! Har nå et Besafe Izi Plus, og er ganske fornøyd med det. Men nå skal lillesøster ut av babystolen, og vi leter etter en bakovervendt bilstol til storesøster som kanskje er litt lengre/gir bedre benplass. Håper noen har stol å anbefale! Anonymous poster hash: 5afcd...b10
MarieIselin Skrevet 30. desember 2014 #3 Skrevet 30. desember 2014 Anbefaler også Britax Maxway. Vi kjøpte den for den såg ut til å ta liten plass i bilen. Minstemann er en helt gjennomsnittelig (snart) 3-åring, og han sitter helt fint i setet sitt i minst et år til God plass til meg forran også!
AnonymBruker Skrevet 30. desember 2014 #4 Skrevet 30. desember 2014 Cybex Sirona er bra, har en Britax Multitech 2 og men den er ikke like bra. Anonymous poster hash: 40c07...06e
AnonymBruker Skrevet 30. desember 2014 #5 Skrevet 30. desember 2014 Hei! Har nå et Besafe Izi Plus, og er ganske fornøyd med det. Men nå skal lillesøster ut av babystolen, og vi leter etter en bakovervendt bilstol til storesøster som kanskje er litt lengre/gir bedre benplass. Håper noen har stol å anbefale! Anonymous poster hash: 5afcd...b10 Har en Multi-Tech II til min 4-åring, veldig fornøyd. Men det er en tung stol som man bruker litt tid på å feste (ikke vanskelig altså), så om du skal flytte den mellom biler ville jeg ikke valgt den. Skal du derimot bare ha den stående i en bil er den veldig fin. Anonymous poster hash: b61a0...6ed
AnonymBruker Skrevet 30. desember 2014 #6 Skrevet 30. desember 2014 Cybex Sirona er bra, har en Britax Multitech 2 og men den er ikke like bra. Anonymous poster hash: 40c07...06e Hvis storesøster har dårlig plass i izi plus, vil hun ikke passe inn i sirona. Anonymous poster hash: dcbcb...178
AnonymBruker Skrevet 30. desember 2014 #7 Skrevet 30. desember 2014 Noen kan anbefale deg en bilstol i forumet her og du kjøper og plasserer den inn i din bil. Den stolen kan være helt upassende i din bil, men passe perfekt i den som anbefaler den til deg sin bil. Kan ikke folk lese på NAF og følge anbefalingen der? Gå til merkeforhandler av bilen du har, få anbefalt bilstol som passer til bilen der og prøv ulike bilstoler i din bil med ditt barn i stolene. Først da vet du hvilke(n) stol du kan og bør velge. Blir så frustrert og fortvilet over disse spørsmålene hver gang de dukker opp på KG. Ingen ønsker å oppleve det vi gjorde å miste to barn pga. En fyllekjører. Begfe barna satt i de beste stolene på markedet, montert og anbefalt av bilselger, ingenting kunne forandret på noe. Hadde vi gjort noe annerledes mht. Setene ville jeg klandret meg selv i dag for å ha kjøpt bil med tilfeldig valgte seter. Den eneste som er å klandre er fyllekjøreren! Det må jeg leve med, resten av livet.Anonymous poster hash: db061...d62
AnonymBruker Skrevet 30. desember 2014 #8 Skrevet 30. desember 2014 Hvis storesøster har dårlig plass i izi plus, vil hun ikke passe inn i sirona. Anonymous poster hash: dcbcb...178 Trodde det var snakk om ny stol til den yngste. Anonymous poster hash: 40c07...06e
ViljaH Skrevet 30. desember 2014 #9 Skrevet 30. desember 2014 Noen kan anbefale deg en bilstol i forumet her og du kjøper og plasserer den inn i din bil. Den stolen kan være helt upassende i din bil, men passe perfekt i den som anbefaler den til deg sin bil. Kan ikke folk lese på NAF og følge anbefalingen der? Gå til merkeforhandler av bilen du har, få anbefalt bilstol som passer til bilen der og prøv ulike bilstoler i din bil med ditt barn i stolene. Først da vet du hvilke(n) stol du kan og bør velge. Blir så frustrert og fortvilet over disse spørsmålene hver gang de dukker opp på KG. Ingen ønsker å oppleve det vi gjorde å miste to barn pga. En fyllekjører. Begfe barna satt i de beste stolene på markedet, montert og anbefalt av bilselger, ingenting kunne forandret på noe. Hadde vi gjort noe annerledes mht. Setene ville jeg klandret meg selv i dag for å ha kjøpt bil med tilfeldig valgte seter. Den eneste som er å klandre er fyllekjøreren! Det må jeg leve med, resten av livet.Anonymous poster hash: db061...d62 Dette er ikke relevant for trådens tema.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå