AnonymBruker Skrevet 28. desember 2016 #41 Skrevet 28. desember 2016 På Monday, December 29, 2014 den 23.53, Gjest crazycatlady skrev: Jeg syns også de er artige. Ser på hver dag nå i julen jeg også. Syns det er så moro å se Oslo fra den tiden, det er jo mye som er forandret mange steder nå. Og aldri en olsenbanden-film uten en skikkelig biljakt! Digger alle uttrykkene til Egon også, hehe. Vattnisser og hengerumper! Pappskaller, ammatører og iddioter! :D Trist at både Arve Opsahl, Carsten Byhring, Sverre Holm, Aud Schönemann og Harald Heide Steen er borte. De var helt fantastiske alle sammen. Men både Opsahl, Schønemann og Byhring ville jo vært godt over 90 nå. Harald Heide Steen, Carsten Byhring og Sverre Holm ble ikke så gamle. Trist. Sverre holm ble jo over 70 år da. Anonymkode: e299f...127
Honey Dew Skrevet 28. desember 2016 #42 Skrevet 28. desember 2016 På 27.12.2016 den 2.59, AnonymBruker skrev: Barnslig? Er du morsom eller? Olsenbanden er jo filmer for voksne! Anonymkode: bc18f...c8d Olsenbanden er film for hele familien. Kun den første var beregnet for voksne
AnonymBruker Skrevet 28. desember 2016 #43 Skrevet 28. desember 2016 1 time siden, AnonymBruker skrev: Sverre holm ble jo over 70 år da. Anonymkode: e299f...127 Ikke meg du har sitert, brukeren har slettet seg ser jeg, men 70 år er ikke mye. Man er ikke gammel før man passerer 80 syns jeg 1 time siden, Honey Dew skrev: Olsenbanden er film for hele familien. Kun den første var beregnet for voksne Joda, sant det, men barnslig er det ikke. Mennesket jeg siterte mente jo at olsenbanden var barnslig. Tror det er flere voksne enn barn som liker filmene selv om det er familiefilmer. Anonymkode: bc18f...c8d
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå