Gå til innhold

Olsenbanden

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hva syns dere om disse filmene? Jeg digger dem, syns de er utrolig morsomme. Går en hver dag på TV2 nå i julen.

Anonymous poster hash: 69778...833

Skrevet

Olsenbanden ruler!

Anonymous poster hash: 186dc...5a8
  • Liker 1
Gjest crazycatlady
Skrevet (endret)

Jeg syns også de er artige. Ser på hver dag nå i julen jeg også. :) Syns det er så moro å se Oslo fra den tiden, det er jo mye som er forandret mange steder nå. Og aldri en olsenbanden-film uten en skikkelig biljakt! :) Digger alle uttrykkene til Egon også, hehe. Vattnisser og hengerumper! Pappskaller, ammatører og iddioter! :D

Trist at både Arve Opsahl, Carsten Byhring, Sverre Holm, Aud Schönemann og Harald Heide Steen er borte. De var helt fantastiske alle sammen. Men både Opsahl, Schønemann og Byhring ville jo vært godt over 90 nå. Harald Heide Steen, Carsten Byhring og Sverre Holm ble ikke så gamle. Trist.

Endret av crazycatlady
  • Liker 4
Gjest Rhaegar Targaryen
Skrevet

Jeg har ikke sett dem på sikkert 10 år. Men jeg husker at jeg likte dem. Vel ikke den siste

• Liker 1
Gjest Bruce Wayne
Skrevet

Drittlei alle filmene for leenge siden :)

AnonymBruker
Skrevet

Noen som vet hvilken film purken rir etter olsenbanden på Shetlandsponnier? Eller så er de olsenbanden selv som har gått tom for bensin og rapper noen shettiser og purken kjører etter.

AnonymBruker
Skrevet

Ingen som vet? Skulle så gjerne sett den filmen igjen.

Gjest Keikolina
Skrevet (endret)

Den første.

Olsen-Banden operasjon Egon

Endret av Keikolina
AnonymBruker
Skrevet

Den første.

Olsen-Banden operasjon Egon

Tusen takk! :)

• 11 måneder senere...
Skrevet

Olsenbanden nå også. Syns de et artige jeg og. 

Anonymkode: bc18f...c8d

Skrevet

Liker de  filmene godt. De har en egen sjarm. :) 

Moro å se Oslo på den tiden.

• Liker 1
Skrevet

Olsenbanden er helmaks! Olsenbanden tar gull fra 1972, som var den tredje i rekken, er min favoritt

Skrevet

Jeg elsker de filmene, har samleboksen på DVD. Olsenbanden og Dynamitt-Harry på Sporet vil for alltid være min favoritt i serien. :)

Skrevet

Olsenbanden er konge! Sitter foran tvn og venter nå, hehe. :) Vet ikke helt hvilken som er min favoritt, men jeg digger de med dynamitt-harry/data-harry. Den første er også skikkelig morsom. 

Skrevet (endret)

Må forresten plage dere litt med dette klippet her. ;)

Endret av SardintrollReturns
Annonse
Skrevet

Olsenbanden er en nasjonalskatt, jeg er vokst opp med olsenbandenhumor. Det er mange av de gode gamle som er med og setter sitt preg på filemene, ikke bare de faste, men Willy Hoel, Henky Kolstad, Frank Robert, Alf Norddal osv, jeg elsker de gode gamle norske skuespillerene! Jeg er så glad pappa introduserte meg for disse filmene i ung alder :hoppendeglad:Synes det derimot er synd at Gjensidige har brukt Olsenbanden som reklame.

• Liker 1
Skrevet

Jeg liker ikke de gamle filmene egentlig uansett om jeg så de som liten. Jeg liker Olsenbanden Jr bedre :) De med original skuespillerne såklart

Gjest ISeeYouCreep
Skrevet (endret)

w

Endret av Nasse Nøff ❤
Skrevet
3 minutter siden, Geno skrev:

Jeg liker ikke de gamle filmene egentlig uansett om jeg så de som liten. Jeg liker Olsenbanden Jr bedre :) De med original skuespillerne såklart

Er ikke Olsenbanden Jr. egentlig ganske barnslige saker ?

Anonymkode: 5d054...bf6

• Liker 1
Skrevet
1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Er ikke Olsenbanden Jr. egentlig ganske barnslige saker ?

Anonymkode: 5d054...bf6

Det er for alle aldre, var dog liten når jeg så på det..

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...