sommerbrud04 Skrevet 30. juli 2004 #1 Skrevet 30. juli 2004 Har lest noen innlegg her om å spraye seg brun. Jeg har tenkt på dette, men er så usikker i forholdt til at det kan farge av på kjolen. Noen som har gjort det til bryllupsdagen? Hvordan ble resultatet? Smitter det av på kjolen om man tar det to dager før?
rmtm Skrevet 30. juli 2004 #2 Skrevet 30. juli 2004 Jeg prøvde det - og ble kjempefornøyd. Var brun og fin på bryllupsdagen og hadde ingen problemer med at det farget av inni kjolen. Merket noe avfarging den første dagen, men når bryllupsdagen kom 3 dager etter at jeg var spraya, var dette ikke noen problem lenger. Men min svigermor hadde vært i en salong på hennes hjemsted og de var ikke like flinke i påføringen, for hun var skjoldete - så det kan kanskje være verdt å teste det ut noen uker i forveien.
Tari Skrevet 30. juli 2004 #3 Skrevet 30. juli 2004 Jeg gjorde også dette og det ble kjempefint. Det smittet av første dagen, men etter at man har dusjet smitter det ikke av lenger - kan absolutt anbefales!
Sessa Skrevet 30. juli 2004 #4 Skrevet 30. juli 2004 Salongen jeg skal sprayes i anbefaler en god peeling på hele kroppen dagen før man skal sprayes. Smøre med bodylotion etterpå og ta så en ny dusj (men bare i vann) samme dag som sprayingen og smøring med bodylotion. Dagen etter spraying dusjer man på vanlig måte og da skulle det ikke smitte av. Håper jeg...
Sessa Skrevet 31. juli 2004 #6 Skrevet 31. juli 2004 Hva koster slik behandling? Jeg skal betale 550,-
Lullu Skrevet 31. juli 2004 #7 Skrevet 31. juli 2004 Syntes dette er veldig dyrt jeg.... Ikke farlig å ta noen timer sol før et bryllup. Og hva med selvbruningskrem? En kombinasjon av disse 2, gir flott farge og varer lenger :-) En dør ikke av å ta solarium noen få ganger før en slik annledning spør dere meg.
Sessa Skrevet 31. juli 2004 #8 Skrevet 31. juli 2004 Solarium er dønn kjedelig og tar lang tid Jeg foretrekker litt vanlig sol og en rask bli brun metode foran en slik anledning :D
Skusla Skrevet 31. juli 2004 #9 Skrevet 31. juli 2004 Solarium er dønn kjedelig og tar lang tid Jeg foretrekker litt vanlig sol og en rask bli brun metode foran en slik anledning :D :enig_animasjon: Sier meg helt enig med Sessa her. Skal man oppnå samme farge som med spray sol så må man ta en god del solarium.. Å da blir det nesten dyrere! Det koster lett 50-70 kr hver gang man tar sol.' Jeg skal ha min første "prøve"spraying på Tirsdag, for å se hvordan det blir på meg. Da har jeg fått beskjed om å bruke peeling på kroppen først og ikke smøre meg med bodylotion. I tillegg ta på meg mørke klær jeg ikke er så redd for. Til bryllupet skal jeg spraye meg på Mandagen og så for best mulig resultat, gå tilbake tre dager etter.. Da får man en dypere farge som varer lenger, sier de som driver studioet jeg skal til.... At det koster litt, DRITER jeg faktisk i.. Vi bruker faktisk så mye penger på det bryllupet her at en tusen lapp eller så mer er en dråpe i havet... PS. Jeg betaler bare 350 pr gang også, så da er det hvertfall ikke ille.... :-)
sommerbrud04 Skrevet 2. august 2004 Forfatter #10 Skrevet 2. august 2004 Jeg tror jeg tar sjansen!Prøvde sist uke..men da ble det litt skjoller på fingrene.Hun dama sa det var vanlig,og at denne gangen skulle di ikke ta så mye på fingrene. Det kostet 2-300kr alt etter hvor mye jeg ville ha, og de var veldig flinke!
Nimue Skrevet 2. august 2004 #11 Skrevet 2. august 2004 Det kostet 2-300kr alt etter hvor mye jeg ville ha, og de var veldig flinke! Har du lyst å fortelle hvor dette var? Kjempe billig, og ingenting er jo bedre enn det når de er flink og man er fornøyd!
Lullu Skrevet 2. august 2004 #12 Skrevet 2. august 2004 At det koster litt, DRITER jeg faktisk i.. Vi bruker faktisk så mye penger på det bryllupet her at en tusen lapp eller så mer er en dråpe i havet... PS. Jeg betaler bare 350 pr gang også, så da er det hvertfall ikke ille.... :-) Ja, vi prioriterer jo forskjellig. Vi bruker sikkert mye penger på noe dere syntes er bortkastet Poenget mitt er at det er så mange som tar slike "spray-brun-greier" fordi de er redde for skadene ved vanlig solarium. Men man dør faktisk ikke av å ta et par soltimer. Selv holder det nok for meg med et par soltimer + selvbruningskrem. Skal ikke si det er uaktuellt å prøve spraying, om jeg finner et godt tilbud :-) .
sommerbrud04 Skrevet 2. august 2004 Forfatter #13 Skrevet 2. august 2004 Nimue: Jeg bor i Sandnes.. har prøvd to forskjellige plasser, men det var den siste plassen jeg ble mest fornøyd
Gjest jogger Skrevet 26. august 2008 #14 Skrevet 26. august 2008 Nimue: Jeg bor i Sandnes.. har prøvd to forskjellige plasser, men det var den siste plassen jeg ble mest fornøyd Jeg bor også i Sandnes. Hva heter de to plassene du har prøvd?
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå