For the ladies Skrevet 29. desember 2014 #1 Skrevet 29. desember 2014 Noen som har noen triks på lur? Det beste er vel som alltid å fylle tiden med mest mulig annet, men er jo ikke alltid det lar seg gjøre. Sånn som nå i juletidenes å blir man jo fort sittende hjemme på kveldene, å det er jo ikke det mest givende når man godt kunne tenkt seg noen å dele tiden med. Hva gjør dere andre håpløse single for å holde savnet i sjakk?
For the ladies Skrevet 29. desember 2014 Forfatter #3 Skrevet 29. desember 2014 Hmm, det funker ikke helt, man tenker bare hvor mye koseligere det hadde vært å ført diskusjonene i det virkelige liv i person
Gjest Lite nytt Skrevet 29. desember 2014 #4 Skrevet 29. desember 2014 Holder meg opptatt med andre ting. Lager kake nå for eksempel Rydder vasker, spiler, sovne på sofaen, vasker klær. Utrolig kjedelige og hverdagslige saker, høytid eller ei så må det gjøres. Skriver liste over andre ting som MÅ gjøres innen neste uke.. begynner å bli lang, men det er enda kjedeligere å rette prøver, lage prøver osv....
Gjest Booker Skrevet 29. desember 2014 #5 Skrevet 29. desember 2014 Vibrator + filmer + bøker. Koser meg skikkelig! Deilig å være alene.
For the ladies Skrevet 29. desember 2014 Forfatter #6 Skrevet 29. desember 2014 Holder meg opptatt med andre ting. Lager kake nå for eksempel Rydder vasker, spiler, sovne på sofaen, vasker klær. Utrolig kjedelige og hverdagslige saker, høytid eller ei så må det gjøres. Skriver liste over andre ting som MÅ gjøres innen neste uke.. begynner å bli lang, men det er enda kjedeligere å rette prøver, lage prøver osv.... MAt er farlig, blir jo nesten trøstespising. Eller rettere litt for lett tilgjengelig mat når man er hjemme med den rundt seg Her og er det mye hverdagslige ting, men er jo da man tenker og plages mest for min del. Funker bedre når man er ute å gjøre litt mer "krevende/fokusert" arbeid. Må da være noen triks de mest frustrerte har for å trives med ensomheten og den single tilværelsen. For min del har jeg som regel hatt "venniner" for å dekke over det så lenge jeg ikke har funnet ei å satse skikkelig på. Men nå når de er dugg for solen, så blir det enda litt mer frustrerende.
For the ladies Skrevet 29. desember 2014 Forfatter #7 Skrevet 29. desember 2014 Vibrator + filmer + bøker. Koser meg skikkelig! Deilig å være alene. Er bare spennende i enn viss tid før det og blir brukt opp Skal ærlig innrømme at det hjelper ikke at jeg er typen som synes det er viktigere og gir meg mer med kos å klem enn sex i seg selv :-/
Gjest Lite nytt Skrevet 29. desember 2014 #8 Skrevet 29. desember 2014 MAt er farlig, blir jo nesten trøstespising. Eller rettere litt for lett tilgjengelig mat når man er hjemme med den rundt seg Her og er det mye hverdagslige ting, men er jo da man tenker og plages mest for min del. Funker bedre når man er ute å gjøre litt mer "krevende/fokusert" arbeid. Må da være noen triks de mest frustrerte har for å trives med ensomheten og den single tilværelsen. For min del har jeg som regel hatt "venniner" for å dekke over det så lenge jeg ikke har funnet ei å satse skikkelig på. Men nå når de er dugg for solen, så blir det enda litt mer frustrerende. Det kan fort bli litt trøstespising ja, men denne kaka skal med på tur i morgen til selskap så da går det greit Ellers pleier jeg å trene på kvleden, da blir det ingen trøstespising. Ser på serier når jeg er på tredemølla og netflix når jeg har styrketrening i stua. Det tar tid å trene og dusje og stelle seg. Bruker mye tid på jobben. Du har jo podcaster du skulle høre på i kveld, ferdig med det?
For the ladies Skrevet 29. desember 2014 Forfatter #9 Skrevet 29. desember 2014 Det kan fort bli litt trøstespising ja, men denne kaka skal med på tur i morgen til selskap så da går det greit Ellers pleier jeg å trene på kvleden, da blir det ingen trøstespising. Ser på serier når jeg er på tredemølla og netflix når jeg har styrketrening i stua. Det tar tid å trene og dusje og stelle seg. Bruker mye tid på jobben. Du har jo podcaster du skulle høre på i kveld, ferdig med det? Ikke kommet så langt med podcastene enda, busy med KG og vært ute å ordnet litt tidligere ;-) Må jo få tid til å leke sosial her inne og =)
SweetRita Skrevet 29. desember 2014 #11 Skrevet 29. desember 2014 Jeg skjønner at du blir frustrert men hva med å gjøre ting som gjør deg glad slik at du ikke tenker så mye på det? Som for eksempel ute å møte nye mennesker, gjøre aktiviteter :-) Holde deg selv opptatt
Gjest Vux Skrevet 29. desember 2014 #12 Skrevet 29. desember 2014 Ta en dag av gangen (alle dagene, heh). 1
AnonymBruker Skrevet 29. desember 2014 #13 Skrevet 29. desember 2014 På dagtid er jeg med barna, på kvelden kjenner jeg meg ensom. Da gjør jeg unna en del husarbeid, ser litt dokumentarer og er innom Facebook og KG mye. Det går mest i "singelforum" og "sexforumet", aller helst vil jeg ha en herlig mann jeg kan ha sex med. Jeg tenker på sex hver kveld,og jeg sitter og lurer på hvor jeg kan finne meg en mann (-og hvem som vil ha meg som er alenemor). Det bruker jeg kvelden til. Jeg ser at jeg virker desperat, men jeg holder savnet for meg selv.Anonymous poster hash: 5df6c...9e2 1
Zienna Skrevet 29. desember 2014 #14 Skrevet 29. desember 2014 Jeg svarer, selv om jeg elsker singeltilværelsen..Man må ha en vennegjeng. Og en FB-side for bare disse vennene.Når jeg har lyst å trø meg en kveldstur, så skriver jeg der: "Noen andre som har lyst på en kveldstur?" Det er alltid noen som vil det samme.Via denne siden foreslås utenlandsturer, konserter, middager, pubturer, damefester, fjellturer, strandturer osv.
AnonymBruker Skrevet 29. desember 2014 #15 Skrevet 29. desember 2014 Jeg svarer, selv om jeg elsker singeltilværelsen.. Man må ha en vennegjeng. Og en FB-side for bare disse vennene. Når jeg har lyst å trø meg en kveldstur, så skriver jeg der: "Noen andre som har lyst på en kveldstur?" Det er alltid noen som vil det samme. Via denne siden foreslås utenlandsturer, konserter, middager, pubturer, damefester, fjellturer, strandturer osv. Åh, det hørtes kjekt ut. Anonymous poster hash: 711f0...992 2
Gjest Nosoul Skrevet 29. desember 2014 #16 Skrevet 29. desember 2014 Det har gått fint, helt frem til nå i jula. Blir liksom bare sittende å sture. Ute er det elendig vær, og dagslys er nesten ikkeeksisterende. Jeg pleier å gå meg turer. Være sammen med venner og familie. Dra ut på fototurer, vakkert nå på vinteren! Ellers blir det veldig mye småvasking, støvsuging, serie-titting og.. tja
etram3 Skrevet 29. desember 2014 #17 Skrevet 29. desember 2014 Jeg har fått helt hekta på serien 24. Har mer vondt i rumpa enn jeg er ensom til slutt så det er jo en måte å kvele ensomheten på nå i juleferien...
Gjest Bruce Wayne Skrevet 29. desember 2014 #18 Skrevet 29. desember 2014 Holder meg opptatt med andre ting. Lager kake nå for eksempel :danse... Hvilken kake?
Gjest Lite nytt Skrevet 29. desember 2014 #19 Skrevet 29. desember 2014 Hvilken kake? https://www.freiahjemmekonditori.no/home/Isbombe%20med%20sjokolade%20og%20marengs?r=181971
gjest 321 Skrevet 29. desember 2014 #20 Skrevet 29. desember 2014 (endret) Noen som har noen triks på lur? Det beste er vel som alltid å fylle tiden med mest mulig annet, men er jo ikke alltid det lar seg gjøre. Sånn som nå i juletidenes å blir man jo fort sittende hjemme på kveldene, å det er jo ikke det mest givende når man godt kunne tenkt seg noen å dele tiden med. Hva gjør dere andre håpløse single for å holde savnet i sjakk? Henger med venner 24/7, nesten så de halvveis flytter inn (Eller stikker på trening) Edit: Ups, så først nå at du kanskje ikke hadde mulighet til å henge med venner i juletiden. (Jeg liker allikevel å la vennene overnatte og nærmest bo her, da er de her til frokost og! :D) Uansett, her er forslag: Se tv-serier: Californication, Dexter, Orange is the new black, The mentalist, Breaking bad, Sons of anarchy, New girl e.l. Skaffe deg en hund! Da må du være mye utendørs, treffer ofte fremmede folk, så det er ganske sosialt. Man har også alltid selskap. Og kjeder man seg, kan man lære hunden triks, stikke ut i skogen, starte med agility for å treffe enda flere nye mennesker e.l. Lære deg nye ting? Gitar, trommer, piano, beatboxing, dans, turn, stå på hodet, trylling, partytriks etc. Eventuelt lese deg opp på emner du interesserer deg for (noe som tydeligvis er populært å lese seg opp på av flere her inne er for eksempel: Sjekking.. hah) Lese bøker, lære deg å lage mat/bake (prøve nye retter), gå turer, se film, ha hjemmespa, ringe noen, spille spill (poker for eksempel) Der var noen forslag i alle fall. Var det brukbart? Endret 30. desember 2014 av gjest 321
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå