AnonymBruker Skrevet 29. desember 2014 #1 Skrevet 29. desember 2014 Jeg vil ikke kjøpe i salong for det er jo så dyrt. Hvor på nettet kan jeg få kjøpt denne masken? Blush og Blivakker.no stoler jeg ikke på og har hatt dårlig erfaring med de før. Noen som vet? Anonymous poster hash: 02fc1...80a
AnonymBruker Skrevet 30. desember 2014 #2 Skrevet 30. desember 2014 Ingen? Anonymous poster hash: 02fc1...80a
AnonymBruker Skrevet 30. desember 2014 #3 Skrevet 30. desember 2014 Jeg er enig med deg i at jeg heller ikke stoler på Blush og Blivakker når det gjelder å kjøpe MD Formulations produkter. Selv har jeg handlet mye hos Blush og Blivakker, og vært fornøyd, men jeg sjekker produktene nøye, og hver gang jeg har bestilt produkter fra MD har de faktisk vært gamle og endt opp med reklamasjon. Coverbrands selger denne masken, dog til en dyrere pris enn Blush og Blivakker, men billigere enn i salong som du jo uansett ikke vil få tak i MD lenger da de skal ut av det Europeiske markedet og erstattes med Elisabeth Arden PRO. Men det er heller ikke rart at Coverbrands er dyrere, da MD fra Blush og Blivakker er gamle produkter. Andre produkter fra Blush og Blivakker jeg har fått har derimot vært ekte. Anonymous poster hash: f2c49...569
Gjest Dorosseru Skrevet 30. desember 2014 #4 Skrevet 30. desember 2014 Ebayselgeren mwsales har MD's produkter. Har bestilt derfra i årevis og har aldri hatt problemer med dem. http://www.ebay.ph/itm/MD-Formulations-Vit-A-Plus-Clearing-Complex-Masque-2-5o-/310956729506?pt=US_Skin_Care&hash=item48667724a2
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå