Møysa Skrevet 29. desember 2014 #1 Skrevet 29. desember 2014 Jeg og min kjære skal gifte oss i august 2016, men vi må sende ut invitasjoner denne sommeren og jeg finner ikke "der perfekte" lokalet! Jeg ser etter et lyst og inviterende lokale med bestikk, glass, tallerkner, kopper, stoler og bord. Vi skal lage maten selv. Det blir rundt 100 gjester. Og lokale bør ligge i Østfold eller Akershus. Trodde jeg hadde funnet et lokale, men de hadde ikke nok kopper.. Håper det er noen som har noen tips, har søkt rundt på nettet, men det er mange lokaler som er utelukket..
AnonymBruker Skrevet 29. desember 2014 #2 Skrevet 29. desember 2014 Da jeg så overskriften trodde jeg det var noen som skulle gifte seg i nær framtid som plutselig var i beit for lokale. Det er jo en stund til august 2016 da... Er det noe som hindrer deg/dere i å supplere antallet kopper der? Hvis det ikke skal være et veldig fint service koster det ikke noen formue for 100 kopper. Dere får sikkert kvantumrabatt hvis dere kjøper det. Jeg bor ikke på den kanten og kjenner derfor ikke til noen lokaler der dessverre. Anonymous poster hash: acebf...8a7 2
pinglan Skrevet 30. desember 2014 #3 Skrevet 30. desember 2014 Hei, Her finner du en oversikt over ulike bryllupslokaler i østlandsregionen, https://eventum.no/bryllupslokaler/oslo/kapasitet_75. Og enig med deg, det lønner seg å bestille disse i god tid!
Prudence Skrevet 31. desember 2014 #4 Skrevet 31. desember 2014 Dere kan helt sikkert leie inn ekstra kopper, eller kjøpe noe som kan selges på finn i etterkant Hvis du egentlig har funnet drømmelokalet syns jeg ikke du skal la deg stoppe av en slik bagatell.
AnonymBruker Skrevet 31. desember 2014 #5 Skrevet 31. desember 2014 Det er mulig å leie servise, så du kan jo vurdere om du vil beholde lokalet og heller leie inn det som mangler Anonymous poster hash: 1cebf...ba3
AnonymBruker Skrevet 12. september 2016 #6 Skrevet 12. september 2016 Hva ble det til av lokale? Anonymkode: 8d316...566
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå