Adhara Skrevet 29. desember 2014 #1 Skrevet 29. desember 2014 Det er helt klin umulig å se en film fra Netflix på Chromecasten min for tida. Jeg får opp "hjernesvikt" og koden 16004 ca hvert 10. min, og dette gjør det jo seff litt vanskelig å se film... Er det noen som har noen gode forslag til hva jeg bør gjøre? Jeg har prøvd å google, men blir ikke så mye klokere føler jeg Takk for hjelp!
AnonymBruker Skrevet 29. desember 2014 #2 Skrevet 29. desember 2014 Mulig jeg er helt på bærtur, men har ikke det med internett-forbindelsen å gjøre da? Ikke med selve Chromecast? Anonymous poster hash: c89ef...34c
Adhara Skrevet 29. desember 2014 Forfatter #3 Skrevet 29. desember 2014 Mulig jeg er helt på bærtur, men har ikke det med internett-forbindelsen å gjøre da? Ikke med selve Chromecast? Anonymous poster hash: c89ef...34c Jeg har ikke trøbbel med internett-forbindelsen når dette oppstår
AnonymBruker Skrevet 29. desember 2014 #4 Skrevet 29. desember 2014 Har du logget av. koblet den ut, og logget på igjen? Anonymous poster hash: 3b76d...c82
Adhara Skrevet 29. desember 2014 Forfatter #5 Skrevet 29. desember 2014 Har du logget av. koblet den ut, og logget på igjen? Anonymous poster hash: 3b76d...c82 Nei, faktisk ikke Jeg burde vel kanskje prøve det ja, haha
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå