AnonymBruker Skrevet 29. desember 2014 #1 Skrevet 29. desember 2014 Noen som har erfaring med foreningen?Anonymous poster hash: f4461...2fe
Ananas. Skrevet 29. desember 2014 #2 Skrevet 29. desember 2014 Har ikke erfaring med det personlig, men var med en venninne dit for noen år siden, hun ble gravid mens vi gikk siste året på vgs. Hun fikk gode råd om hva som var praktisk og økonomisk mulig både ved å beholde og ikke beholde barnet, og god oppfølging rent medmenneskelig. Hun hadde også med seg kjæresten dit for å inkludere ham også i prosessen. Jeg snakket mye med henne i denne perioden i tillegg til å være med dit, og vet at hun opplevde å bli tatt på alvor, snakke med noen som forstod situasjonen og å få nok informasjon til å kunne ta et informert valg om å beholde/ikke beholde. I den samtalen jeg var med inn til, opplevde jeg også damen der som nøytral, men opplyst, og veldig støttende. Om det er relevant for deg så endte det med abort, men de hadde gjort det synlig for henne at det også var mulig å beholde barnet selv om hun var ung.
AnonymBruker Skrevet 29. desember 2014 #3 Skrevet 29. desember 2014 Amathea het Alternativ til abort tidligere, og er absolutt ikke nøytrale. Kan være en god samtalepartner for de som vil beholde, men er usikker på økonomiske/sosiale forhold. Anonymous poster hash: f22b9...f62
AnonymBruker Skrevet 29. desember 2014 #4 Skrevet 29. desember 2014 De opplyser at de er nøytrale. Jeg hadde en ok samtale hvor hun jeg snakket m virket omsorgsfull og lite dømmende. Men fordi jeg ikke vet hva jeg skal gjøre er det greit å høre litt om andres erfaring m foreningen. Anonymous poster hash: f4461...2fe
AnonymBruker Skrevet 29. desember 2014 #5 Skrevet 29. desember 2014 Nja, jeg opplevde at de var veldig for at jeg skulle beholde. De pratet kun om hvordan jeg skulle klare dette og hvilken støtte jeg kom til å få.Anonymous poster hash: 0df3a...665
AnonymBruker Skrevet 29. desember 2014 #6 Skrevet 29. desember 2014 Tror det alt finnes en lang tråd på Amathea fra i høst. Det er en gjenganger hos mange som har vært i kontakt med Amathea at de ikke anbefaler andre å kontakte dem.Anonymous poster hash: 9033d...d4e
AnonymBruker Skrevet 29. desember 2014 #7 Skrevet 29. desember 2014 http://forum.kvinneguiden.no/index.php?showtopic=888946Anonymous poster hash: 9033d...d4e
AnonymBruker Skrevet 29. desember 2014 #8 Skrevet 29. desember 2014 Takk for linken:)Anonymous poster hash: f4461...2fe
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå