Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Huff!
Jeg vet ikke helt hva som har skjedd men jeg skal forklare.

På julaften fikk jeg en øyenbrynsepilator jeg har ønsket meg lenge. Etter at jeg hadde brukt den fikk jeg plutselig masse små kviser på 2 av områdene jeg hadde brukt den på (ikke rundt hele brynet, på siden av øyenbrynet på den ene siden av ansiktet og over øyenbrynet på den andre siden, 2-3 cm på hver side).

Nå har det gått 5 dager og de er fortsatt ikke borte. Jeg trodde først at det var et utslett som hadde kommet pga nappingen men nå begynner jeg å bli usikker siden det ER bittesmå kviser.. Det værste er at ingenting hjelper. Det blir verken bedre eller værre. Jeg har prøvd å bruke både fuktighet, gel-serum, aloe vera og skrubb men ingenting ser ut til å hjelpe.

Noen som vet hva det kan være og hva som hjelper?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ja, dette skjer også ved voksing :) er anbefalt å bruke et desinfeksjonsmiddel på etter bruk, da det kan komme små sår som du ikke ser, og disse blir betent og til "kviser". Du får kjøpt det på apoteket :) Lykke til!

Anonymous poster hash: 097e7...cfb
Skrevet

Ja, dette skjer også ved voksing :) er anbefalt å bruke et desinfeksjonsmiddel på etter bruk, da det kan komme små sår som du ikke ser, og disse blir betent og til "kviser". Du får kjøpt det på apoteket :) Lykke til!

Anonymous poster hash: 097e7...cfb

Å, tusen takk for svar! :) Da skal jeg gjøre det, vet du forresten hvor lang tid det tar før de jeg har nå blir borte? Er bekymret for nyttårsbildene! :fnise:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...