AnonymBruker Skrevet 29. desember 2014 #1 Skrevet 29. desember 2014 Så jeg har fått ny kontrakt av sjefen på flere timer. Jobber for rimi og når man skal lage ny kontrakt skal det gjøres elektronisk. Han printet ut den nye kontrakten til meg, med timer osv og han signerte den, men jeg så at han ikke sendte den til hovedkontoret selvom det sto en ''send'' knapp helt nederst. Er kontrakten min fortsatt gyldig? Skal sende den til hovedkontoret via post Anonymous poster hash: 3c52f...10c
AnonymBruker Skrevet 29. desember 2014 #2 Skrevet 29. desember 2014 Hvis både du og sjefen har signert vil jeg mene kontrakten er gyldig. Anonymous poster hash: d52fb...93b
AnonymBruker Skrevet 29. desember 2014 #3 Skrevet 29. desember 2014 Hvis både du og sjefen har signert vil jeg mene kontrakten er gyldig. Anonymous poster hash: d52fb...93b Ja, det er det jeg tenker også. Bare lurte på om den måtte godkjennes av hovedkontoret...fordi hvorfor skulle han ellers ikke sende den? Anonymous poster hash: 3c52f...10c
AnonymBruker Skrevet 29. desember 2014 #4 Skrevet 29. desember 2014 Ja, det er det jeg tenker også. Bare lurte på om den måtte godkjennes av hovedkontoret...fordi hvorfor skulle han ellers ikke sende den? Anonymous poster hash: 3c52f...10c Nei, sålenge begge har signert er den gyldig. Ingen på hovedkontoret skal godkjenne:)Anonymous poster hash: e8cf2...c4d
AnonymBruker Skrevet 29. desember 2014 #5 Skrevet 29. desember 2014 Nei, sålenge begge har signert er den gyldig. Ingen på hovedkontoret skal godkjenne:)Anonymous poster hash: e8cf2...c4d Kan jeg spørre hvordan du vet dette? Men godt å høre! TS Anonymous poster hash: 3c52f...10c
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå