AnonymBruker Skrevet 29. desember 2014 #1 Skrevet 29. desember 2014 hei. jeg var hos tannlegen for to uker siden og fikk fikset en løs fylling og noen hull. helt siden da har jeg så ufattelig vondt at jeg knasker paracet og ibux hele tiden. det kjennes ut som om det er hele venstre side som gjør vondt, og jeg kjenner det i kjeven og hodet. er dette normalt?Anonymous poster hash: a71c4...961
AnonymBruker Skrevet 29. desember 2014 #2 Skrevet 29. desember 2014 Har hørt man kan få ising og smerter etter en fylling, men at det går over, men om det er så lenge og så vondt ville jeg nok ringt tannlegen og hørt. Anonymous poster hash: dc6b7...cf5
GammelKaktus Skrevet 29. desember 2014 #3 Skrevet 29. desember 2014 Til meg sa tannlegen at det kunne gå opptil 1 år før isingen og smertene forsvant, dette var visst det var en stor fylling... Denne ene fyllingen hos meg var jævlig i nesten 11 måneder før smertene plutselig forsvant, så det kan ta litt tid
GammelKaktus Skrevet 29. desember 2014 #4 Skrevet 29. desember 2014 Til meg sa tannlegen at det kunne gå opptil 1 år før isingen og smertene forsvant, dette var visst det var en stor fylling... Denne ene fyllingen hos meg var jævlig i nesten 11 måneder før smertene plutselig forsvant, så det kan ta litt tid
GammelKaktus Skrevet 29. desember 2014 #5 Skrevet 29. desember 2014 Til meg sa tannlegen at det kunne gå opptil 1 år før isingen og smertene forsvant, dette var visst det var en stor fylling... Denne ene fyllingen hos meg var jævlig i nesten 11 måneder før smertene plutselig forsvant, så det kan ta litt tid
AnonymBruker Skrevet 29. desember 2014 #6 Skrevet 29. desember 2014 Til meg sa tannlegen at det kunne gå opptil 1 år før isingen og smertene forsvant, dette var visst det var en stor fylling... Denne ene fyllingen hos meg var jævlig i nesten 11 måneder før smertene plutselig forsvant, så det kan ta litt tid åh jesus! jaja, takk og lov for paracet og ibux iallefall Anonymous poster hash: a71c4...961
AnonymBruker Skrevet 29. desember 2014 #7 Skrevet 29. desember 2014 Det er ikke lov å påberope seg beskyttede yrkestitler/utdanninger her (...) men det som vi lærer på universtietet er at det kan ise litt i et par uker etter at man har fått en fylling, men at det ikke skal være veldig vondt og at det altså bør gå over i løpet av et par/noen få uker. Hvis man har fått dype fyllinger kan det også komme litt andre smerter/ømhet, men det skal heller ikke være kraftige smerter. Om det er så vondt at du bruker smertestillende på grunn av det, så er det absolutt på sin plass å ta kontakt med tannlegen igjen. Anonymous poster hash: cedd2...812 2
AnonymBruker Skrevet 29. desember 2014 #8 Skrevet 29. desember 2014 Hva er greia med å heller spørre på kvinneguiden enn å ringe tannlegen ?? Anonymous poster hash: aeb97...600
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå