Gå til innhold

Trenger tips om hva jeg skal spørre/ikke spørre daten om

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg driver å dater en fyr, men han har innsett at han ikke er helt klar for et forhold enda. Eller, jeg tror han er det om en liten stund. Det er bare det at han ikke vil gå for fort frem, som han selv sier. Men han vi gjerne bli bedre kjent og vi har møtt hverandre etter denne samtalen. Jeg vil jo heller ikke gå for fort frem, vil bli godt kjent.

Så jeg trenger litt tips til hva som er lurt å ta opp og snakke om. For det kan jo hende vi da finner ut at vi passer godt sammen, evt. at vi ikke passer sammen. Og hva bør jeg ikke snakke om/spørre om? Vil jo ikke skremme han vekk heller...

Men det viktigste er jo at begge er ærlig om følelser ig hva vi tenker.

Anonymous poster hash: 4b6b1...a9b
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Bare la samtalen gå naturlig, del et måltid og snakk om alt mulig. Det er vel naturlig samtale man blir kjent. Kanskje flyter det bedre etter et glass vin.

Bare hold av på det fysiske i mellomtiden.

Anonymous poster hash: 6e2cb...c79
Skrevet

^Ellers ville jeg latt han ta initiativ fra nå av. "Ikke klar for et forhold" er ofte en avvisning eller evt. kode for at dere holder det "casual". Vil du ha et forhold, så må han i så fall overbevise deg om at han har ombestemt seg.

Skrevet

^Ellers ville jeg latt han ta initiativ fra nå av. "Ikke klar for et forhold" er ofte en avvisning eller evt. kode for at dere holder det "casual". Vil du ha et forhold, så må han i så fall overbevise deg om at han har ombestemt seg.

Det virket på han som han er klar for et forhold om en liten stund, men at han vil ta det rolig og ikke forhaste seg. Det er også han som har tatt intiativ etter at vi hadde den samtalen. Men selvfølgelig, jeg kan jo ikke vite det for sikkert. Så jeg håper han fortsetter å være ærlig om hva han føler.

TS

Anonymous poster hash: 4b6b1...a9b

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...