Gå til innhold

Brukere av KG forumet som er "up and coming".

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hvilke relativt nye brukere brukere har du lagt merke til?

Koselig at flere blir mer og mer aktive og tar del i mange debatter.

Anonymous poster hash: 3c9bf...364
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg synes veldig mange her inne har en fin og egen/personlig måte å være på! Vanskelig å plukke ut noen spesifikke, men alltid hyggelig med friskt blod :biggrin:

• Liker 1
Skrevet

Aner ikke...Kan ikke plukke ut folk, men Jessica! Du virker jo veldig hyggelig ^^
Jeg "føler" meg ny, selvom jeg har vært her en stund :fnise:

• Liker 1
Skrevet (endret)

Jeg er jo også relativt ny, så kan ikke legge spesielt merke til hvilke andre som er *nye* her.

Jeg for min del skriver jo en del innlegg her, men lever mest i det skjulte bak en AB ;)

Endret av BeautyBox
  • Liker 1
Skrevet

Aner ikke...Kan ikke plukke ut folk, men Jessica! Du virker jo veldig hyggelig ^^

Jeg "føler" meg ny, selvom jeg har vært her en stund :fnise:

Åh, tusen TUSEN takk for vakre ord. Nå ble jeg skikkelig glad og rørt på samme gang :) Og jeg vil gjerne få si det samme til deg - har synes det har vært veldig koselig å få snakket litt med deg når nettene blir lange. Liker innleggene dine og det du legger igjen her inne :)

:hug:

• Liker 1
Gjest fotballflue
Skrevet

Definitivt Jessica! Supersøt jente :) jeg legger egentlig ikke så godt merke til om folk er nye eller "gamle" her da :)

• Liker 1
Skrevet

Definitivt Jessica! Supersøt jente :) jeg legger egentlig ikke så godt merke til om folk er nye eller "gamle" her da :)

Ååååååå, lord.. jeg blir helt frelst her inne i dag jeg! FOR en herlig gjeng dere på KG er!! Hvorfor kunne jeg ikke kjent dere i virkeligheten?! :) Det er en berikelse for meg å få bli kjent med dere - helt sant!!

Og du Fotballflue, du er ei jeg har synes godt om lenge :) Virkelig ei som gjør forumet til et bedre sted!

:hug:

• Liker 1
Skrevet

Enig med deg Jessica, Fotballflue fortjener x i boka!

• Liker 1
Gjest Gjest_Babss
Skrevet

Jeg synes veldig mange her inne har en fin og egen/personlig måte å være på! Vanskelig å plukke ut noen spesifikke, men alltid hyggelig med friskt blod :biggrin:

Har lagt merke til deg! Jeg synes du virker som en utrolig herlig person, og du er alltid så positiv og grei! Ville bare si det :)

• Liker 1
Skrevet

Har lagt merke til deg! Jeg synes du virker som en utrolig herlig person, og du er alltid så positiv og grei! Ville bare si det :)

Tusen tusen takk Babss.. jeg håper vi får bli mer kjent med deg fremover :) Inntrykket mitt er allerede at du er ei som er flink til å gjøre andre godt, for nå er jeg glad nettopp pga DEG :hug:

Skrevet

Hvilke relativt nye brukere brukere har du lagt merke til?

Koselig at flere blir mer og mer aktive og tar del i mange debatter.

Anonymous poster hash: 3c9bf...364

Arash, Rosa, Sam, Sai,d. For å nevne noen.

Anonymous poster hash: 12119...a67

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...