AnonymBruker Skrevet 29. desember 2014 #1 Skrevet 29. desember 2014 Hvilke relativt nye brukere brukere har du lagt merke til? Koselig at flere blir mer og mer aktive og tar del i mange debatter. Anonymous poster hash: 3c9bf...364
Jessica! Skrevet 30. desember 2014 #2 Skrevet 30. desember 2014 Jeg synes veldig mange her inne har en fin og egen/personlig måte å være på! Vanskelig å plukke ut noen spesifikke, men alltid hyggelig med friskt blod 1
Chizue Skrevet 30. desember 2014 #3 Skrevet 30. desember 2014 Aner ikke...Kan ikke plukke ut folk, men Jessica! Du virker jo veldig hyggelig ^^ Jeg "føler" meg ny, selvom jeg har vært her en stund 1
BeautyBox Skrevet 30. desember 2014 #4 Skrevet 30. desember 2014 (endret) Jeg er jo også relativt ny, så kan ikke legge spesielt merke til hvilke andre som er *nye* her. Jeg for min del skriver jo en del innlegg her, men lever mest i det skjulte bak en AB Endret 30. desember 2014 av BeautyBox 1
Jessica! Skrevet 30. desember 2014 #5 Skrevet 30. desember 2014 Aner ikke...Kan ikke plukke ut folk, men Jessica! Du virker jo veldig hyggelig ^^ Jeg "føler" meg ny, selvom jeg har vært her en stund Åh, tusen TUSEN takk for vakre ord. Nå ble jeg skikkelig glad og rørt på samme gang Og jeg vil gjerne få si det samme til deg - har synes det har vært veldig koselig å få snakket litt med deg når nettene blir lange. Liker innleggene dine og det du legger igjen her inne 1
Gjest fotballflue Skrevet 30. desember 2014 #6 Skrevet 30. desember 2014 Definitivt Jessica! Supersøt jente jeg legger egentlig ikke så godt merke til om folk er nye eller "gamle" her da 1
Jessica! Skrevet 30. desember 2014 #7 Skrevet 30. desember 2014 Definitivt Jessica! Supersøt jente jeg legger egentlig ikke så godt merke til om folk er nye eller "gamle" her da Ååååååå, lord.. jeg blir helt frelst her inne i dag jeg! FOR en herlig gjeng dere på KG er!! Hvorfor kunne jeg ikke kjent dere i virkeligheten?! Det er en berikelse for meg å få bli kjent med dere - helt sant!! Og du Fotballflue, du er ei jeg har synes godt om lenge Virkelig ei som gjør forumet til et bedre sted! 1
NonJuan Skrevet 30. desember 2014 #8 Skrevet 30. desember 2014 Enig med deg Jessica, Fotballflue fortjener x i boka! 1
Gjest Gjest_Babss Skrevet 30. desember 2014 #9 Skrevet 30. desember 2014 Jeg synes veldig mange her inne har en fin og egen/personlig måte å være på! Vanskelig å plukke ut noen spesifikke, men alltid hyggelig med friskt blod Har lagt merke til deg! Jeg synes du virker som en utrolig herlig person, og du er alltid så positiv og grei! Ville bare si det 1
Jessica! Skrevet 30. desember 2014 #10 Skrevet 30. desember 2014 Har lagt merke til deg! Jeg synes du virker som en utrolig herlig person, og du er alltid så positiv og grei! Ville bare si det Tusen tusen takk Babss.. jeg håper vi får bli mer kjent med deg fremover Inntrykket mitt er allerede at du er ei som er flink til å gjøre andre godt, for nå er jeg glad nettopp pga DEG
AnonymBruker Skrevet 30. desember 2014 #11 Skrevet 30. desember 2014 Hvilke relativt nye brukere brukere har du lagt merke til? Koselig at flere blir mer og mer aktive og tar del i mange debatter. Anonymous poster hash: 3c9bf...364 Arash, Rosa, Sam, Sai,d. For å nevne noen. Anonymous poster hash: 12119...a67
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå