Gå til innhold

Overreagerer jeg ovenfor min svigermor?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei

Jeg er litt små irritert her, og trenger råd på hvordan jeg skal ta det opp med mannen min.

Her om dagen lagde jeg en mexicansk rett som fikk mannen min til å sovne! Han var veldig sulten da han kom fra arbeid, så vi lagde middag, den var veldig god noe som førte til at mannen min ble overmett. Så han gikk og la seg for han sa at han ble sløv for han hadde spist mye mat. Vi lo og gikk og la oss.

Dagen etter kom svigermor på besøk. Da lagde vi taco. Da mannen min begynte å skryte av Maten, ble hun små irritert og sa " kanskje kona di putter sovepiller i maten din, derfor du ble sløv og gikk og la deg" men sånn seriøs stemme..

Jeg smilte det bort og byttet tema.

Bør jeg ta det opp med mannen min? Det plager meg for hvergang mannen min skryter av enten maten min, leiligheten som er ryddig til enhver tid, at jeg passer på han og babyen, osv da blir hun irritert over sønnen sin og meg! Noe som resulterer at hun slutter å snakke med meg og forlater huset i sinne -_-

Hun ble også irritert på sønnen sin da ha ba meg om å sitte på sofa med ryggdel slik at jeg ikke skulle få vondt i korsryggen ( har fått prolaps i ryggen).

Overreagerer jeg ? :(

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ja.

Anonymous poster hash: eb0b5...d11

• Liker 2
Skrevet

Nei, absolutt ikke.

Anonymous poster hash: 8993c...5fa
  • Liker 3
Skrevet

Nei, vil ikke påstå det. Tror heller det er svigermor som bør gå en runde med seg selv her og akseptere at sønnen nå har ei dame som kan passe like godt på han som hun gjorde.

Tror nok bare det stikker litt i mammahjertet hennes at sønnen ikke trenger henne på samme måte nå som du er der og da er det vel lettest å reagere med sinne fremfor å bare innrømme hvordan hun egentlig har det.

• Liker 3
Skrevet

Jeg hadde oversett det tror jeg... Det er da åpenbart at hun ikke er helt i vater :)

Skrevet

Jeg hadde oversett det tror jeg... Det er da åpenbart at hun ikke er helt i vater :)

Det er ingen her på KG som kan overse noe.

Anonymous poster hash: e6a91...685

• Liker 3
Skrevet

Jeg får kanskje la det ligge under teppe. ikke alltid lett med svigermødre..

Skrevet

Kommer nok større kamper enn dette, så fei det under teppe. Høres ikke ut som om mannen din tar henne seriøst så da ville jeg latt det ligge.

• Liker 1
Skrevet

Du har nok rett i det. :)

Skrevet

Hvordan reagerer mannen din på det hun sier? Han høres jo omtenksom ut. Kan det hende hun tuller og at han tror du skjønner det?

Skrevet

Jeg får kanskje la det ligge under teppe. ikke alltid lett med svigermødre..

Det hjelper ikke. Du bare skyver problemet foran deg. Ta et oppgjør med svigermor med en gang, så slipper du all misunnelsen og baksnakkingen fremover.

Anonymous poster hash: f0a4b...1cb

• Liker 1
  • 2 uker senere...
AnonymBruker
Skrevet

Herregud. Hun bare tuller. Ikke lett å være svigermor, heller, med en svigerdatter som skal tolke alt i verste mening...

Anonymous poster hash: a8040...b35
  • Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...