LILLELULL Skrevet 29. desember 2014 #1 Skrevet 29. desember 2014 Hva er forskjellen på kalkunbryst å kalkunfilet!? Skal servere på nyttårsaften! Hva anbefaler dere ?!
LILLELULL Skrevet 29. desember 2014 Forfatter #2 Skrevet 29. desember 2014 Noen som har erfaring med prior sin kalkunfilet i stekepose!? Eller kalkunbryst!?
AnonymBruker Skrevet 29. desember 2014 #3 Skrevet 29. desember 2014 Vi tar filét da det er minst arbeid å lage i stand. Men om det tar lengre tid å lage kalkunbryst vet jeg ikke faktisk. Vi skal bruke en av disse ferdigkrydrede filétposene. Har aldri laget kalkun før alene jeg heller, så det er spennende. Anonymous poster hash: d0b5c...85b
Gjest Eurodice Skrevet 29. desember 2014 #4 Skrevet 29. desember 2014 Hva er forskjellen på kalkunbryst å kalkunfilet!? Skal servere på nyttårsaften! Hva anbefaler dere ?! Filet er låret, benet.
Gjest Eurodice Skrevet 29. desember 2014 #5 Skrevet 29. desember 2014 (endret) Noen som har erfaring med prior sin kalkunfilet i stekepose!? Eller kalkunbryst!? Du finner massevis av oppskrifter på google. Endret 29. desember 2014 av Arabella
Gjest Lille-pus Skrevet 1. januar 2015 #6 Skrevet 1. januar 2015 Kalkunfilèt er som oftest brystfilèten uten ben. - som dette: Kalkunbryst er filèten med ben (og typisk en liten bit av vingebenet) - som dette (på pakken synes den lille bitan av vingebenet som stikker ut): 1
AnonymBruker Skrevet 1. januar 2015 #7 Skrevet 1. januar 2015 Filet er låret, benet. Feil, det er brystfileen. Anonymous poster hash: 9f3df...7db
Gjest Eurodice Skrevet 1. januar 2015 #8 Skrevet 1. januar 2015 Feil, det er brystfileen. Anonymous poster hash: 9f3df...7db Da har jeg tenkt feil, har ingen problemer med det.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå