Gå til innhold

Hvorfor tar ikke butikkene inn mer vinterklær i desember? Vinteren er ikke over ennå

Anbefalte innlegg

Skrevet

Vinterjakken til sønnen min har begynt å bli for liten og i dag har jeg lett i flere butikker og flertallet var utsolgt, de får ikke inn før til høsten sa de alle. Jeg spurte også etter bambusklær (ullallergi) på Stormberg men det får de ikke inn før til våren. Hvor logisk er dette? Det er ennå desember og man får knapt tak i vinterjakke og bambusklær til barn? Vet at noen bruker bambus/ull om våren og sommeren og, men det er mest nødvendig om vinteren. Hvorfor er butikkene så ulogiske? Noen trenger faktisk en større størrelse om vinteren, spesielt små barn. Og butikkene har massevis av ullklær ennå, hvorfor ikke selge seg tomt på det når man kan selge seg tomt på bambus? Noen som kan forklare meg logikken? :)

Anonymous poster hash: 5f073...082
  • Liker 1
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Helt ærlig synes jeg det generelt sett har vært dårlig med vinterklær i butikkene i det hele tatt i år. Har ikke funnet noe av det jeg trenger til vinteren selv.

• Liker 1
Skrevet

Og hvorfor i huleste lanserer de vårnyheter i desember?!?!? Jeg har også sett etter vinterjakke, og varme sko...

• Liker 3
Skrevet

Jeg jobber i matbutikk som selger Pierre Robert og vi får inn ull til barn tidlig høst. Hvert år skjer det samme, vi går tom for de mest populære størrelsene før det i det hele tatt har blitt kaldt ute og vi har ikke sjans på å få mer fordi Pierre Robert ikke har mer. Man må rett å slett være tidlig ute for å få det man trenger. Utrolig teit, spesielt i år hvor det var så fint vær såpass lenge.

Anonymous poster hash: 7356b...a96

Skrevet

Det kun en ting det handler om; BUDSJETT!!

Det er innkjøpere som ikke er i butikkene som kjøper inn til de store kjedene. De kjøper inn fra produsenter tidlig på kalenderåret(vinterutstyr) og når vi kommer på denne tida begynner det å bli tomt i butikkene. Jeg var på utkikk etter nye joggesko, litt seint riktignok, men tidlig i mars kunne jeg komme igjen. Da hadde de fått inn sommerkolleksjonen! Og da har det ikke vært påske enda :D :D :D

• Liker 1
Skrevet

Bra jeg ikke er alene om å stusse :)

Anonymous poster hash: 5f073...082

Skrevet

Kjøper nesten alt høst og vintertøy i juli-september jeg, etter det så er det bare ræl igjen ofte..

Skrevet

Normalt sett er det umulig å kjøpe bikini i juli/august også. I år var det litt bedre for butikkene gjorde en ekstra innsats for å tømme lagrene skikkelig pga det fine været. Jeg skulle ønske de kunne følge sesongene i butikken, jeg er ikke i humør til å handle vårtøy nå som det er -10 ute...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...