Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg måtte bytte en bok på ark jeg fikk i julegave, siden jeg hadde boka fra før av. Boka var innbundet, og jeg fikk tilgodelapp på 149 kroner, men da jeg kom hjem og sjekket på ark sine nettsider, går den boka for 299 kroner. Pocketversjonen går derimot for 149 kr, men de så at den var innbundet. Hva gjør jeg nå?

Anonymous poster hash: b0240...1c0

• Liker 1
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Gå tilbake og si at det var feil. De har nok bare gjort feil i alt kaoset. Mulig også at denne boken var nedsatt på salg. Beste er å gå tilbake til butikken og sjekke med dem

Skrevet

Hvis den finnes i pocketversjon kan den ha vært på salg til 149 kr før jul. Har den vært på salg så får du ikke fullpris for den med mindre du kan bevise at det et betalt fullpris. Men det er jo bare å ringe butikken og spørre for å være sikker.

Anonymous poster hash: 6d29b...546

Skrevet

Da var den sikkert på salg før jul, da. Og fikk tilgodelappen for salgsprisen. Men nå er jo ingen av bøkene som var på salg da, til den prisen nå. Det betyr jo at jeg får "mindre" enn det jeg byttet i, og de kommer jo til å selge boka til fullpris nå.

Skrevet

i såfall kommer de til å prøve å selge den til fullpris, uten garanti for at de faktisk får solgt den siden boken er komt ut i pocket.

Du kommer ikke til å få fullpris ved mindre du hadde byttelapp.

Anonymous poster hash: 9b1c7...efe
  • Liker 1
Skrevet

Du fikk jo boka i julegave? Altså, du taper ingenting hverken om du får det ene eller det andre.

Skrevet

Ok, det er sant, jeg har jo egentlig ikke tapt noe.

Skrevet

Jeg jobber i ARK og vi har jo tilbud hele tiden. Så hvis dette er ikke en ny tittel er det godt mulig at den er på tilbud i butikk, slik at den skannet automatisk inn til tilbudspris.

Anonymous poster hash: 7ce3d...b0f

Skrevet

Du gir blaffen i de 150 kronene, så fremt du ikke er dønn fattig. Det var jo en gave.

Skrevet

Jeg måtte bytte en bok i går jeg fikk til jul. Så den nå var satt ned med 200 kroner fra hva den kostet før jul. Men siden jeg hadde byttekort fikk jeg igjen full pris, eller dvs jeg byttet til en annen bok som kostet like mye 😃

Uten byttekort eller kvittering er det jo ingen som vet hva som er betalt for boken i utgangspunktet. Det kan slå ut begge veier. Vet min mor byttet noe i fjor jeg hadde kjøpt til henne. Da hadde jeg kjøpt tingen ekstremt billig på timessalg før jul, når hun byttet i romjula fikk hun igjen fullpris. Var snakk om at jeg hadde kjøpt til 80 % rabatt.

Anonymous poster hash: f6db4...302

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...