Gå til innhold

Better bodies størrelse

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei :laugh:

Har tenkt å bestille denne i fra better bodies: http://www.proteinfabrikken.no/Girlpower/damet%C3%B8y/Treningsbukse-Dame/Slim-sweatpant-Antracite-melange-XS-Better-Bodies23244-p0000017986#.VKF5QAAOA

Men spørsmålet mitt er hvordan er de i størrelsen? og helst i forhold til nike sine kosebukser som jeg har i størrelse small.

Står mellom small og medium, har slanke ben men stor rumpe.. :roll:

Anonymous poster hash: 288d8...dc3
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Better bodies er etter min erfaring veldig lik i størrelsen som Nike. Jeg ville satset på en str small. :)

Skrevet

Den var sykt fin. Better bodies er normal i strl, jeg bruker s/m i topper og m i busker/tights og det gjør jeg stort sett i andre merker også :)

Skrevet

http://www.proteinfabrikken.no/Girlpower/dametøy/Treningsbukse-Dame/Baggy-Soft-Pant-M-Svart-Better-Bodies18861-p0000011161#.VKHVb53MI

Jeg har denne buksa, og den er stor i størrelsen iallefall. Har den i str M, og den ramler nesten av.

Bruker M i andre treningsklær, men denne kunne jeg glatt hatt i str S.

Så rart, den er helt normal hos meg. Har samme modell bare med oransj skrift. Har derimot en fra adidas som nesten setter av om jeg ikke knyter den hardt igjen. Jeg har begge i M, men har forholdsvis store lår og rumpe :)

Skrevet

Så rart, den er helt normal hos meg. Har samme modell bare med oransj skrift. Har derimot en fra adidas som nesten setter av om jeg ikke knyter den hardt igjen. Jeg har begge i M, men har forholdsvis store lår og rumpe :)

Jeg har den faktisk på meg nå, og må heise den opp regelmessig når jeg er oppe og går! Har ganske smale hofter, så kanskje det er årsaken :vetikke:

(fikk litt lyst på den som Ts linket til, den ser superdigg ut!)

Skrevet

Jeg har den faktisk på meg nå, og må heise den opp regelmessig når jeg er oppe og går! Har ganske smale hofter, så kanskje det er årsaken :vetikke:

(fikk litt lyst på den som Ts linket til, den ser superdigg ut!)

Da er det nok det, kanskje den er beregnet på litt breie hofter, det har nemlig jeg :ler: sykt god er den uansett.

Ja den frista veldig!

Skrevet

Da er det nok det, kanskje den er beregnet på litt breie hofter, det har nemlig jeg :ler: sykt god er den uansett.

Ja den frista veldig!

Tror jeg må bestille meg den jeg.....(men tar den i str S)...forsinka julegave til meg selv må jo være innafor :D

Skrevet

Jeg har den, og kan skrive under på at den er superdigg! Endelig en joggis som man ikke ser helt slask ut i. Ville gått for en small, jeg synes den viet seg litt ut ved bruk. Den "trekker seg" tilbake ved vask. Synes den er i overkant dyr, men jeg bare måtte - og den er verdt hver krone.

• Liker 1
Skrevet

Tror jeg må bestille meg den jeg.....(men tar den i str S)...forsinka julegave til meg selv må jo være innafor :D

Jeg har allerede kjøpt julegave til meg selv, men det var tross alt et treningsprogram og jeg fortjener en digg bukse etter treninga :ler:

Men ja, julegave til seg selv er alltid innafor!

• Liker 1
Skrevet

jeg synes better bodies bukser er veldig små i størrelse og veldig lave i livet, føler halve venusberger henger ute.. Synes og kvaliteten på buksene og spesielt thights er dårlige, kjøper heller nike, men bruker kun better bodies topper på trening, elsker de. Har i både s og m der.

Skrevet

Har bestilt størrelse small nå, og takker for all hjelp :-) får oppdatere dere senere på hvordan størrelsen er på meg :danse:

Anonymous poster hash: 288d8...dc3

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...