Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Gjest Dazed
Skrevet

Mitt verste mareritt ble virkelighet.

Jeg ble dumpet av mannen jeg elsker. Fordi han ikke elsket meg mer. Jeg vet virkelig ikke hva jeg skal gjøre nå. Har både angst og panikk samtidig. Det flipper over for meg snart. Og jeg klarer virkelig ikke slutte å gråte.

Denne mannen var absolutt alt for meg. Alt jeg noen gang ønsket meg...

Videoannonse
Annonse
Skrevet

:klem:

Jeg vet ( dessverre ) hvor vondt det er ....sliter med det samme selv, selv om det er gått 9 mnd.

Det eneste jeg kan si er at ta deg tid til å sørge, plei deg selv og så vil ting bli bedre etterhvert.

:klem:

Skrevet

uff, stakkars deg.

Jeg vet virkelig ikke hva jeg skal si som kan gjøre at du føler deg bedre...

Gir deg en klem i alle fall. :trøste: :klem2:

Skrevet

Trist å høre :klem:

Det eneste jeg kan si er at ta deg tid til å sørge' date=' plei deg selv og så vil ting bli bedre etterhvert. [/quote']

dette var godt sagt, og summerer opp det viktigste.

Lykke til videre, håper det bedrer seg, og at du finner noen som har gjensidige føleser for deg neste gang.

Skrevet

Føler innmari med deg akkurat nå.

Har ingen gode råd å gi, men vil iallfall gi den en :klem:

Skrevet

For å virkelig sette meg inn i hvordan du må ha det, tenkte jeg hvordan det ville vært om typen min, den eneste for meg, dumpa meg nå.. Fikk et spark i magen, det er rett og slett uendelig smertefullt, og det er lite man kan si som hjelper :( *klem*

Gjest Ethereal
Skrevet

Jeg har også vært der, og hele tilværelsen min raste sammen. Jeg sov ikke, spiste ikke, og gikk ned 7 kg på en måned. Det eneste jeg ville, var å ha ham tilbake, men han ville ikke ha meg....

Tenk på det; vil du ha noen som ikke vil ha deg? Nei, selvfølgelig ikke. Du må ta vare på deg selv, vær sammen med venner, kom deg ut, og ikke sitt inne og sture. Ta deg gjerne en tur til frisøren og få en fresh ny sveis, og kjøp et kult klesplagg, hvis du har lyst på det. Tren, gå tur, ta opp en hobby du aldri fikk tid til.

:klem: :trøste: også fra meg!

Gjest Dazed
Skrevet
For å virkelig sette meg inn i hvordan du må ha det, tenkte jeg hvordan det ville vært om typen min, den eneste for meg, dumpa meg nå.. Fikk et spark i magen, det er rett og slett uendelig smertefullt, og det er lite man kan si som hjelper  :( *klem*

mhm.. og minnene er verst akkurat nå. er veldig leit og ikke bli elsket tilbake :( og tanken på at noen andre har tilgang på hva som en gang var bare mitt, gjør meg meget frustrert og lei meg..

Vel han ble hos meg i natt. Spurte om han bare kunne ligge og holde rundt meg en siste gang. Det gjorde han. Det føltes så trygt og godt, jeg sovnet faktisk. Og når jeg våknet igjen så tenkte jeg at jeg hadde en sånn fin kjæreste, men så kom jeg til å tenke på at vi ikke var sammen mer, fordi han ikke elsker meg. Så ufattelig vondt :grine:

Skrevet

Vil bare si at jeg føler med deg.. og forstår hvor vondt du har det.

Det finnes jo egentlig ingen råd mot kjærlighetssorg - annet enn at det tar tid .. og det blir lettere med tiden.

Gi deg selv tid til å sørge ... og gi slipp på ham - ikke prøv å "tvære det ut" - det gjør det ikke bedre. :klem:

Gjest Anonymous
Skrevet
Mitt verste mareritt ble virkelighet.

Jeg ble dumpet av mannen jeg elsker. Fordi han ikke elsket meg mer. Jeg vet virkelig ikke hva jeg skal gjøre nå. Har både angst og panikk samtidig. Det flipper over for meg snart. Og jeg klarer virkelig ikke slutte å gråte.

Denne mannen var absolutt alt for meg. Alt jeg noen gang ønsket meg...

Vet hvordan du har det. Jeg var sammen med en som jeg elsket over alt. Det ble problemer og han trakk seg unna. Jeg utviklet panikkangst. Har aldri hatt det før (har sikkert lagt latent), men jeg fikk det da.

Jeg hyperventilerte og fikk panikk. Jeg sov ikke, spiste ikke, ingenting. Gikk sånn i nesten en mnd. Familien og vennene mine gikk på skift for å se etter meg. Min mor tok til slutt tak i meg og fikk meg til legen. Jeg fikk beroligende tabletter. Dette fikk meg over den verste sorgen og panikken. Dette er ingen kur mot kjærlighetssorg, men det kan hjelpe å snakke med legen dersom sorgen tar overhånd.

Håper du har noen å snakke med. :klem:

Skrevet

Uff jeg føler meg deg! :trøste:

Gjest Vondt å bli dumpet
Skrevet

Ja det er svært smertefullt når den ene parten vil avslutte forholdet mens den andre ikke er klar for det utfallet..

Jeg sliter ennå, 1 år etter at samboern dumpet meg :-(

Det tar tid og du vil få det vondt endel kvelder, netter og dager ja...men hvem har sagt at vi ikke møter på smertefull motgang? Vi gjør det. Men vi overlever.

Det er en ende i tunnelsen, altså. Etterhvert så.

Ha det så bra du kan. Du får ta smerten. Ikke annet å gjøre.

Gjest Anonymous
Skrevet

Jeg skrev lenger oppe her om min erfaring.

Hvordan har du det nå?

Skrevet

:cry:

Jeg vet dette er vondt.... Har også vært i din situasjon, ble dumpet av min forlovede etter fem år sammen uten forvarsel. Jeg var i sjokk og var helt tom innvendig i lang tid....og trodde jeg aldri skulle overleve sorgen....

Ta tiden til hjelp.....

Skrevet
Jeg skrev lenger oppe her om min erfaring.

Hvordan har du det nå?

Takk for at du spør. Dette er faktisk den første morgenen jeg ikke har grått når jeg våknet. Så jeg har det vel bedre :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...