AnonymBruker Skrevet 29. desember 2014 #1 Skrevet 29. desember 2014 Hei! Den 25 januar går turen til Thailand, altså rett fra kulde og snø til bikinisesong. Jeg vet ikke om jeg har samlet opp vann eller om jeg har gått opp noe kg,da jeg ikke er vant med alt godteri og fet mat jula byr på. Jeg har altså 25 dager på å få det bort fra 2.januar, da det er min siste "cheat day". Klarer jeg det på så kort tid tro? Anonymous poster hash: 0b021...2dc
AnonymBruker Skrevet 29. desember 2014 #2 Skrevet 29. desember 2014 Kommer vel an på hvor mye du ønsker å gå ned. Trener mer enn 3 ganger i uka, er aktiv minst 30 min hver dag, ligger unna alt av raske karbohydrater(sukker, hvetemel), mettet fett(tenker da på junk food) og andre stoffer(E-stoffer o.l), skald det gå. Last ned en kaloriteller, da er det enklere å holde styr på. Ikke kjøp ferdigmat, men lag mat med naturlige råvarer. Spist mye frukt og grønnsaker, magre kjøttprodukter og svært grove kornprodukter så skal det gå greit. Men hvorfor vente til 2.januar? Er dette noe som bekymrer seg, så start i dag, nå med en gang! Anonymous poster hash: ac17e...0f4
AnonymBruker Skrevet 29. desember 2014 #3 Skrevet 29. desember 2014 Er forsiktig dagene det ikke er selskap, men siden det er selskap både 31 og 1 føler jeg ikke at jeg får begynt ordentlig før 2 januar. Hehe. Er ikke mye som skal bort, bare det evnt har gått opp i jula. Er aktiv 3 ganger i uka og spiser ellers veldig bra men vil gjerne tilbake til normalt til Thailand gode råd forresten Anonymous poster hash: 0b021...2dc 1
Amable Skrevet 29. desember 2014 #4 Skrevet 29. desember 2014 Er forsiktig dagene det ikke er selskap, men siden det er selskap både 31 og 1 føler jeg ikke at jeg får begynt ordentlig før 2 januar. Hehe. Er ikke mye som skal bort, bare det evnt har gått opp i jula. Er aktiv 3 ganger i uka og spiser ellers veldig bra men vil gjerne tilbake til normalt til Thailand gode råd forresten Anonymous poster hash: 0b021...2dc Hvis du er så bekymret for kiloene, så kan du begynne allerede i dag med treningen. Du kan fint kose deg både 31. desember og 1. januar dersom du trener litt hver dag. Hvis du ikke vil legge på deg sørger du for å forbrenne mer enn du spiser. Og du kan fint kontrollere deg onsdag og torsdag. Du trenger ikke hive innpå med godter, kaker og søtsaker. Du slanker deg ikke veldig fort med aktivitet tre ganger i uka. Hvilken aktivitet? Du kan fint trene seks ganger i uka. Hver økt trenger ikke være utmattende. Når fredagen kommer, så spiser du sunt og enkelt. Spis 4-6 ganger daglig. Små porsjoner. Sørg for å ha et kaloriunderskudd på rundt 3-500 kalorier. Klarer du det, kan du gå ned så mye som 1kg i uka. Vil du ned enda mer, må du spise mindre og trene mer. Tre ganger i uka holder ikke, men hvis du er vant til tre ganger, så kan 6-7 ganger i uka(5-7 timer) gi belastningsskader. Men lær nå av dette. Unngå skippertak, det er ikke så heldig for kroppen. Hvor mye vil du ned i vekt?
AnonymBruker Skrevet 29. desember 2014 #5 Skrevet 29. desember 2014 Dere skjønner at jeg har slanket meg siden sommer, så jeg har vært veldig streng. Har kun spist godteri kanskje 4 kvelder siden august til desember. Og jeg skal være borte i 3 mnd, så jeg vil kose meg før jeg drar. 31 er det festligheter, mens den 1 er det selskap ++ med familien. Skal passe på å få trent godt før jeg drar. Så, hvis jeg ligger 500 kcal i underskudd i ca 3 uker, kanskke jeg klarer å gå tilbake til normalt? Men det skal nevnes at jeg er ikke sikker på om jeg har lagt på meg, men det føles sånn. Men er usikker på det og, da jeg vet det kommer mye vann i kroppen av usunn mat. Føler meg veldig oppblåst iallfall. Magen vil liksom ikke bli like flat, haha. Anonymous poster hash: 0b021...2dc
Gjest maja5701 Skrevet 29. desember 2014 #6 Skrevet 29. desember 2014 Det klarer du fint. Dersom det er snakk om kiloene som du har lagt på deg i jula Det du legger fort på deg, tar du fort av også! Masse lykke til :-D
Gjest Daenerys Skrevet 29. desember 2014 #7 Skrevet 29. desember 2014 Tråden er ryddet for avsporinger. Daenerys, mod.
Gjest Runforit Skrevet 29. desember 2014 #8 Skrevet 29. desember 2014 Hvor mye du kan miste kommer an på utgangspunktet ditt. Dess større du er dess mer kan du miste, dess mindre du er dess mindre klarer du å miste. 1
Inwe Skrevet 29. desember 2014 #9 Skrevet 29. desember 2014 Kommer helt ann på utgangspunkt og hvor mye du har stappet i deg. Jeg spiser som en Gud fra lille julaften til 2 juledag og på nyttårsaften, men pleier og være tilbake til utgangspunktet i januar en gang
AnonymBruker Skrevet 30. desember 2014 #10 Skrevet 30. desember 2014 Kommer helt ann på utgangspunkt og hvor mye du har stappet i deg. Jeg spiser som en Gud fra lille julaften til 2 juledag og på nyttårsaften, men pleier og være tilbake til utgangspunktet i januar en gang Da har vi hatt samme dager der vi spiser godt, satser det retter seg opp igjen fort Anonymous poster hash: 0b021...2dc
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå