AnonymBruker Skrevet 29. desember 2014 #1 Skrevet 29. desember 2014 Hei! Den 25 januar går turen til Thailand, altså rett fra kulde og snø til bikinisesong. Jeg vet ikke om jeg har samlet opp vann eller om jeg har gått opp noe kg,da jeg ikke er vant med alt godteri og fet mat jula byr på. Jeg har altså 25 dager på å få det bort fra 2.januar, da det er min siste "cheat day". Klarer jeg det på så kort tid tro? Anonymous poster hash: 0b021...2dc
Colorama Skrevet 30. desember 2014 #2 Skrevet 30. desember 2014 (endret) Jeg vet om en diett som du kanskje kan prøve, om du orker det det tar litt tid å sette seg inn i, å planlegge måltidene. Det heter "Diettsystemet", og funket virkelig bra for meg. Du kan jo gå inn på nettsiden deres å se. Ellers kan jo 5+2-dietten funke ganske fort, men det har jeg ikke noe erfaring med selv. Du kan jo prøve å sette deg inn i forskjellige typer, og lese litt rundt, men jeg ville satt en knapp på Diettsystemet. Skal selv begynne med den igjen etter nyttår en gang! Endret 30. desember 2014 av Colorama
Gjest Brillefin Skrevet 30. desember 2014 #3 Skrevet 30. desember 2014 Bare begynn å spis normalt igjen, og vær i aktivitet så går det som regel til normalen igjen ganske fort
AnonymBruker Skrevet 30. desember 2014 #4 Skrevet 30. desember 2014 Du har bare lagt på deg vann. Så dette vil forsvinne etter et par-tre uker så sant du begynner å leve som før jul igjen Anonymous poster hash: 27946...bd3
AnonymBruker Skrevet 30. desember 2014 #5 Skrevet 30. desember 2014 Jeg vet om en diett som du kanskje kan prøve, om du orker det det tar litt tid å sette seg inn i, å planlegge måltidene. Det heter "Diettsystemet", og funket virkelig bra for meg. Du kan jo gå inn på nettsiden deres å se. Ellers kan jo 5+2-dietten funke ganske fort, men det har jeg ikke noe erfaring med selv. Du kan jo prøve å sette deg inn i forskjellige typer, og lese litt rundt, men jeg ville satt en knapp på Diettsystemet. Skal selv begynne med den igjen etter nyttår en gang! Er det ekstrem diett? Fant ikke nettsiden dems.. Anonymous poster hash: 0b021...2dc
AnonymBruker Skrevet 30. desember 2014 #6 Skrevet 30. desember 2014 Du har bare lagt på deg vann. Så dette vil forsvinne etter et par-tre uker så sant du begynner å leve som før jul igjenAnonymous poster hash: 27946...bd3 Jeg har lurt på om det kan være vann ja, men magen står ut som en gravid kvinne. Oppblåst. Jeg har løpt til sammen 3 mil denne uka, så er fornøyd med det, da. Så har jeg bare hatt ordentlig utskeielse julaften og 1.dag, og i morgen da. .Anonymous poster hash: 0b021...2dc
Ariasama Skrevet 30. desember 2014 #7 Skrevet 30. desember 2014 Dette er bare vann og luft, som skrevet ovenfor her. Ta det med ro, spis normalt og drikk rikelig med vann. Er du oppblåst kan du prøve å drikke vann med sitrondråper, evnt sitron-te. Ikke stress og sørg for å få rikelig med søvn. Stresshormoner binder vann i kroppen
Colorama Skrevet 30. desember 2014 #8 Skrevet 30. desember 2014 Er det ekstrem diett? Fant ikke nettsiden dems..Anonymous poster hash: 0b021...2dc Det heter minvektklubb.com! Ikke noen ekstrem-diett, det er bare, som sagt, en del å holde styr på. Det koster litt penger da, det er en del skjema og oppskrifter og sånn, vet ikke om du orker å bruke penger på det
AnonymBruker Skrevet 30. desember 2014 #9 Skrevet 30. desember 2014 Okei. Krysser fingra for vann og luft, altså. . Vil ikke gå på stranda med noen kg jeg i utgangspunktet ikke hadde. . Tror ikke jeg koster på meg noe penger der, jeg får heller være flink og trene Anonymous poster hash: 0b021...2dc
AnonymBruker Skrevet 30. desember 2014 #10 Skrevet 30. desember 2014 PSMF er en genial diett, men veldig tungt. Men klarer du å følge den, så går du raskt ned i vekt. Anonymous poster hash: 3ba13...d3f
Superfood Skrevet 30. desember 2014 #11 Skrevet 30. desember 2014 Hei! Den 25 januar går turen til Thailand, altså rett fra kulde og snø til bikinisesong. Jeg vet ikke om jeg har samlet opp vann eller om jeg har gått opp noe kg,da jeg ikke er vant med alt godteri og fet mat jula byr på. Jeg har altså 25 dager på å få det bort fra 2.januar, da det er min siste "cheat day". Klarer jeg det på så kort tid tro?Anonymous poster hash: 0b021...2dc Jeg gikk ned 15 kilo på 3 måneder uten problem, kun selvdisiplin. Så du kan klare det. For å forenkle det 15 = 3, 10 = 2, = du kan gå ned 5 kilo på en måned, det vil si mer enn 1 kilo i snitt pr. uke. Uten problem.
Colorama Skrevet 30. desember 2014 #12 Skrevet 30. desember 2014 Jeg gikk ned 15 kilo på 3 måneder uten problem, kun selvdisiplin. Så du kan klare det. For å forenkle det 15 = 3, 10 = 2, = du kan gå ned 5 kilo på en måned, det vil si mer enn 1 kilo i snitt pr. uke. Uten problem. Hvordan gjorde du det?
Superfood Skrevet 30. desember 2014 #13 Skrevet 30. desember 2014 Leste kanskje ikke den mest populære slankeboken, men den fungerte i hvert fall for meg, men var også veldig slavisk på kostholdet. Mye gikk på å forstå hvorfor vi spiser som vi gjør nå, og få de tankene om maten vekk, og deretter få forklart hva som er bedre, og hvorfor. Når det kommer til en livsstilsendring må man på en måte ha ''bevis'' for at det er riktig vei å gå.
AnonymBruker Skrevet 31. desember 2014 #14 Skrevet 31. desember 2014 Hva het boken? Hvordan utførte du dette? Gjennom sult eller bare sunt kosthold? Anonymous poster hash: 0b021...2dc
Gjest jurgy Skrevet 31. desember 2014 #16 Skrevet 31. desember 2014 Kroppen består av 70% vann. Sett deg tre timer i badstue hver dag, så blir du nok mindre skal du se.
kjøttmeis Skrevet 31. desember 2014 #17 Skrevet 31. desember 2014 Spis ren, sunn, næringsrik mat regelmessig + tren kanskje 3 ganger per uke eller mer om ønskelig. Det fungerer ihvertfall på meg Jeg veier meg aldri, men jeg ser forskjell. Da trener jeg mellom 3-5 ganger i uka, to-tre styrkeøkter og en-to kondisjonsøkter. Da jeg trente 5 ganger ukentlig og spiste rent så jeg forskjell ganske raskt (etter et par uker bare). Men så er det veldig viktig med hvile også! Pass på å få godt med søvn.
AnonymBruker Skrevet 31. desember 2014 #18 Skrevet 31. desember 2014 Takk takk! Jeg veide meg i sta, jeg veide 2,8 kg mer enn jeg vanligvis pleier. Og jeg har spist masse godt i dag. Trodde jeg skulle veie mer. Tror nesten bare dette kan være vann.. Husker da jeg hadde en skikkelig utskeielse helg, da veide jeg 5 kg mer, og etter 5 dager var det borte. Håper dette skjer nå også! Men jeg skal uansett være flink med kosthold og trening fram til jeg drar, vil føle meg best mulig på stranden! Vekk med jule kg!.Anonymous poster hash: 0b021...2dc
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå