Gå til innhold

Beste shampo for tynt og fett hår.

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg strever med å finne rette shampo + balsam for håret mitt. Det er halvlangt, tynt og trenger volum, samtidig blir det fort fett og jeg må tidvis bruke Fungoral shampo pga seborreisk eksem i hodebunnen. Jeg kan ikke vaske håret sjeldnere enn hver andre dag. Jeg har vært storkunde hos diverse nettbutikker det siste året i håp om å finne de rette hårproduktene, men har ennå ikke fått noen ahaopplevelse.

Noen andre med samme type hår som kan fortelle meg om sin drømmeshampo (og hvor de kjøper den)?

Anonymous poster hash: dff6c...eba
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg bruker også lush. Har nå new og seanik, men har lyst til å prøve noen av de nye som har kommet.

Jeg har prøvd mye og faller alltid tilbake på lush sine sjampo barer.

Har prøvd; mop, sebastian, kms, redken, sp, kerestase, alt på matvare butikken, desert essence, shu uemura, bed head, joico, korres, fudge, sexy hair, id hair og sikkert masse mer jeg ikke kommer på.

Har tilogmeg klipt håret kort for å prøve å få litt volum i det, men akk...

Når jeg bruker lush og føner det det tørt holder det seg fint og frisk med litt volum, mer kan jeg ikke be om ;)

Har ikke prøvd balsamene der fra, så de kan jeg ikke si noe om. Bruker nå bare leave in balsam for jeg synes vanlig balsam blir for tungt.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...