AnonymBruker Skrevet 29. desember 2014 #1 Skrevet 29. desember 2014 Da ser det ut til at vi skal fere nyttårsaften i tubakuba på fløyen jippi!!! Det eneste problemet er at jeg er et fjolls til fjells, familien har alltid vært kjempe aktive men ikke denne jenten neiii. Det blir meg mannen min og datteren vår og en jevnaldrene. Hytten er ikke ustyrt med annet enn en ved ovn. Så har noen tips til mat man evt kan ta med lage ? Jeg skal ta med spill men kunne godt tenke meg utendørsaktiviteter jeg evt kan finne på med barna etc? Tips triks råd ? Hele posten høres sikkert veldig dum ut, but i do remind you, fjolls til fjells Anonymous poster hash: 3840e...4f4
Gjest Zeitgeist Skrevet 29. desember 2014 #2 Skrevet 29. desember 2014 Mat: All slags enkel mat du kan lage på ei vanlig kokeplate. Har til og med laget pinnekjøtt med poteter og kålrabistappe til i ei lita fjellbu kun utstyrt med en liten vedovn som kokemulighet. Lapskaus og suppemat går også fint - det er bare å kutte opp ingrediensene hjemme før du drar til fjells. Forøvrig kan du også lage ferdig det meste hjemme, for så å varme det opp senere, f.eks. kjøttkaker i brun saus med poteter. Egg og bacon er og en gjenganger hos meg. Det samme med pannekaker (lager røre hjemme og har på ei flaske). Uteaktiviteter: Snømann, snøhule, snøborg - og kanskje med påfølgende snøballkrig? Eller hva med å se etter spor etter dyr? Kanskje en orienteringslek?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå