AnonymBruker Skrevet 29. desember 2014 #1 Skrevet 29. desember 2014 Vi blir fire personer på nyttårsaften - min venninne, hennes samboer og deres to år gamle sønn. Vi skal være hos meg. Og så blir jeg litt bekymra...for hva finner vi på alle de timene? Gutten legger seg i sju-tida, og vi skal jo spise og sånt. Men hva gjør man ellers før klokka blir tolv? Jeg har jo et godt og nært forhold til min venninne, men er ikke helt klaff med samboeren hennes. Vi fungerer ok, men vi tre sammen er liksom ikke typene til å sitte og prate i timesvis. Er det noe spesielt "nyttårsaktig" man bør gjøre? Snakke om det gamle året og ønsker for 2015, ja, men det tar jo ikke hele kvelden. Føles jo kjipt å sette på en film.. Tidligere har vi enten vært flere eller jeg har vært helt alene, så jeg har ikke erfaring med å være så få.Anonymous poster hash: 8a095...3e5
Aviendha Skrevet 29. desember 2014 #2 Skrevet 29. desember 2014 Spille brettspill? Det gjør i alle fall vi 1
boblesaft Skrevet 29. desember 2014 #3 Skrevet 29. desember 2014 Skal dere drikke? Hva med et brettspill/kortspill av noe slag?
Maria12345 Skrevet 29. desember 2014 #4 Skrevet 29. desember 2014 Spill ''kortskalle'' :-) Det er et utrolig moro spill, og er like morsomt edru som brisen (om dere skal drikke) ;-) Du kan nok få kjøpt det på bokhandlere som norli eller notabene, eventuelt leketøysbutikker som selger brettspill.
AnonymBruker Skrevet 29. desember 2014 #5 Skrevet 29. desember 2014 Ja, ser ikke ut som jeg kommer unna spill.. Klarer vel å rote fram noen. Takk! TSAnonymous poster hash: 8a095...3e5
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå