Gå til innhold

Poengsum:  

1. 1. Poengsum:

• Under 80 poeng
      1
    • 80-100 poeng
      2
    • 100-120 poeng
      11
    • 120-140 poeng
      12
    • Over 150 poeng
      1

Anbefalte innlegg

Gjest Mensa'n
Skrevet

Har du målt din IQ? Hva ble resultatet?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hva om en har mellom 140 og 150?

Skrevet

Godt observert!! Du har dermed plassert deg selv i gruppen som har mellom 140 og 150 i IQ.

:-)

Gjest TomKrus
Skrevet

Tipper trådstarteren ikke ligger der...

Skrevet
:ler: fyda... det går da an å ha god iq og allikevel rote litt innimellom da!! :ler:
Skrevet
:ler: fyda... det går da an å ha god iq og allikevel rote litt innimellom da!! :ler:

Ja var det ikke Einstein som ikke klarte å knytte sine egne sko....

Brukte derfor kun borrelås....

Gjest Anonymous
Skrevet

IQ er forresten også forkortelsen på organisasjonen Intelligent Quayle - organisasjonen som hadde den fullstendig håpløse jobben med å overbevise USA om at deres daværende visepresident (han som ikke kunne stave potet, hvis dere husker...) ikke var på samme lavmål som deres nåværende president.

Er litt usikker på om de kom over 80...

:ler:

Gjest Valhalla
Skrevet

Husk at internet tester ikke teller,hvis du tror på de testene kan du plassere deg selv i nederste gruppe

Gjest Poirot
Skrevet

Har aldri målt. Tipper den er mellom 90 og 110. Men hva vet vel jeg? Kanskje den er 150? Det får vi vel aldri vite, siden jeg er alt for utålmodig til å ta sånne tester.

(Leste forresten en undersøkelse en gang, der det viste seg at de fleste tror de er en god del over gjennomsnittet smarte, mao stikk i strid med enhver iq-testmåling i stor skala......)

Skrevet
Husk at internet tester ikke teller' date='hvis du tror på de testene kan du plassere deg selv i nederste gruppe[/quote']

Mange av internet-testene er ganske bra, så ikke dra alle over en kam.

Skrevet
Har aldri målt. Tipper den er mellom 90 og 110. Men hva vet vel jeg? Kanskje den er 150? Det får vi vel aldri vite' date=' siden jeg er alt for utålmodig til å ta sånne tester.[/quote']

Det er jeg også... setter igang med friskt mot, tenker og titter og føler meg sååå smart, etter ørtogfjørti oppgaver er jeg i grunnen så drittlei at jeg bare trykker ett eller annet, så om jeg i det hele tatt gjennomfører så aner jeg jo ikke hva min egentlige iq ville vært, for mye av testen har jeg bare trykket meg igjennom.... :roll::ler:

finner nok aldri ut hvor smart jeg er...

Gjest Valhalla
Skrevet
så ikke dra alle over en kam.

men det er jo det jeg er flink til! :P

Gjest Devil's Spawn
Skrevet
Husk at internet tester ikke teller' date='hvis du tror på de testene kan du plassere deg selv i nederste gruppe[/quote']

Fikk du dårlig på en test på nettet, Valhalla. :)

Jeg er forsåvidt enig, men syns IQ-test generelt er noe piss.

Gjest Valhalla
Skrevet

Nei,jeg fikk skremmende bra på den,men da jeg så at de reklamerte på slutten med kjøp det komplette flotte iq test programmet or whatever forsto jeg jo ganske raskt at det var en hoax : )

Gjest TomKrus
Skrevet

IQ-testing er som maksing i benk. Lite interessant å vite hva andre måtte klare, og fortelle hva en selv klarer. Det eneste det gjør for meg å er å fortelle meg hvordan jeg ligger an når det kommer til å løse slike oppgaver.

Forresten så finnes det tester på nett som stadig kalibreres, og man får dermed en score avhengig av hvor bra du gjorde det i forhold til andre.

Gjest Anonymous
Skrevet
IQ-testing er som maksing i benk.

Jeg vedder på at jeg makser mer i benk enn jeg har IQ! Noe må det jo komme ut av russerdopet...

:sjarmor:

Skrevet

NRK hadde et program "test nasjonen" eller noe sånt. Da mener jeg at jeg fikk 93 eller noe. På en test på nettet fikk jeg 140. Tror mest på den fra NRK! :) Men fornøyd med det også. Er jo ikke slike oppgaver som gjør at du er et menneske som fungerer i dagliglivet.

:D

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...