Gå til innhold

Dine tenårings-trass-historier

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har dere noen historier å dele ang. tenåringstrass?

Trenger litt oppmuntring nå, hehe... Når rett og slett ikke inn hos datteren i huset, snart 15. Vi foreldre er visst de verste personene på jord noen ganger, og oppførselen er til tider så sjokkerende at vi bare blir sittende å gape.....

Det skal sies at hun mot andre er ordentlig. Har aldri hatt trøbbel med oppførsel på skole og sammen med andre, og tar skolen seriøst. Ingen "kjæresteproblemer" etc. Det er på hjemmebane det tas ut. På foreldre og søsken.

Blir så oppgitt mange ganger, at jeg får mest lyst til å sende henne på en "folkeskikk-skole" :skratte:

Typisk for henne er at alt som går galt er vår feil, uansett. Kjører hun foten i dørstokken, kan du banne på at det enten er mor eller fars feil.......

Mange ganger tenker jeg at dette er da ikke normal oppførsel??

Anonymous poster hash: 3a795...85f
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Er tenåring selv :nocomment::flau:

Anonymous poster hash: fa2f1...8a1
Skrevet

Jeg er vel kroneksempelet på en helvetes tenåring. Mange år tilbake i tid, men jeg var grusom mot mine foreldre, og spesielt min mor som var alene i ukedagene. Jeg kalte henne opp, fløy ut døra, nektet å si hvor jeg var, rømte, truet med å ringe barnevernet selv, skulket, drakk og sov akkurat hvor jeg vil.

Hadde de vært strengere før jeg begynte sånn så hadde det kanskje gått bedre, men hadde de begynt å stramme inn da jeg var 15 så hadde vi nok ikke endt opp med kontakt etter jeg ble voksen. Jeg flyttet ut da jeg var 16 og det var rett og slett redninga for forholdet mitt til min mor.

Husker jeg kastet mat i ansiktet på faren min en gang fordi jeg var sint, husker veldig godt at alt var noen andre sin skyld og at jeg ikke klarte å kontrollere sinnet. Så jeg ble sint, og så gjemte jeg meg på rommet mitt og var redd og lei meg etterpå, fordi jeg ikke skjønte hvorfor jeg var så sint. Nektet å grine foran min foreldre, så det hadde nok ikke hjulpet om de snakket med meg heller.

Anonymous poster hash: 6ed2f...b9d

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...