Gå til innhold

Noen som vil være min nett-treningspartner?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei,

Skal (igjen) begynne å trene. Denne gang ska jeg legge stor fokus på kosthold. Tenkte trene 4-5 dager i uken.

Har ikke noen å trene med så tenkte det var en god idé at finne dere her som kanskje ønsker samme sak. Da kan vi motivere hverandre, sette opp ukeplaner ihop, se fremgang, komme med idéer til mat.

Kanskje en personlig trener som vil teste ut nytt program? Jeg er åpen for slag!

- Hilsen 67kg som vil ner til 52kg for sommeren :-)

Anonymous poster hash: 8e1ee...9a7

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Trenger ikke å være anonym her da :-)

Skrevet

Jeg vil gjerne ha en online treningspartner når jeg skal igang igjen så fort jeg blir frisk!

• Liker 1
Skrevet

Slenger meg med her.

• Liker 1
Skrevet

Jeg er med! Tenker å ta det litt rolig i starten, for jeg vet av erfaring at når jeg går hardt ut med trening, så blir jeg fort syk, får luftveisinfeksjoner osv. Så jeg må trappe opp sakte. Starter med raske gåturer og øker på med løping osv etterhvert. Er i ganske dårlig form nå og ser fram til å bli sprekere.

• Liker 1
Skrevet

Jeg vil også være med :).

• Liker 1
Skrevet

Hvordan går det her? Skal vi møtes i en eller annen dagbok, eventuelt lage en felles treningsdagbok?

Skrevet

Hvordan går det her? Skal vi møtes i en eller annen dagbok, eventuelt lage en felles treningsdagbok?

Felles treningsdagbok hørtes ut som et morsomt forslag!

• Liker 1
Skrevet

Har ikke til hensikt å kuppe tråden her, så jeg venter i tilfelle TS kommer tilbake. Plan B: Starte felles treningsdagbok. Har du/noen forslag til navn?

Foreslår i full fart 'Spenstig', uten at jeg vet om det allerede er i bruk. Kanskje Spenstig er litt ambisiøst :lol: Min trening er for tiden på spaserturstadiet :kaklehone:

• Liker 1
Skrevet

Har ikke til hensikt å kuppe tråden her, så jeg venter i tilfelle TS kommer tilbake. Plan B: Starte felles treningsdagbok. Har du/noen forslag til navn?

Foreslår i full fart 'Spenstig', uten at jeg vet om det allerede er i bruk. Kanskje Spenstig er litt ambisiøst :lol: Min trening er for tiden på spaserturstadiet :kaklehone:

Go for it! Jeg kom bare med et forslag, veldig morsomt at så mange er med!! :-D Da kan vi motivere hverandre og bli flinkere og spreke ihop!

Hurra!

Og du får gjerne ta styringen her altså :-)

Hilsen TS

Skrevet

Åh dette gleder jeg meg til. Da er jeg innmeldt sats medlem :)

Skrevet

Jeg er jo syk enda, så treningen min nå er å gå fra senga til do når det behøves. :ler:

Spenstig synes jeg var et greit navn! Har ikke så mange andre forslag å komme med nå, hodet virker ikke helt som det skal. :ler:

Skrevet (endret)

Go for it! Jeg kom bare med et forslag, veldig morsomt at så mange er med!! :-D Da kan vi motivere hverandre og bli flinkere og spreke ihop!

Hurra!

Og du får gjerne ta styringen her altså :-)

Hilsen TS

JUHUU! Jeg tar nok litt styringen når det er plass til det :fnise:

Da ordner jeg med treningsdagbok.

Du er registrert :Nikke:

Jeg er med! Tenker å ta det litt rolig i starten, for jeg vet av erfaring at når jeg går hardt ut med trening, så blir jeg fort syk, får luftveisinfeksjoner osv. Så jeg må trappe opp sakte. Starter med raske gåturer og øker på med løping osv etterhvert. Er i ganske dårlig form nå og ser fram til å bli sprekere.

Nordis, vi sees i treningsdagboka :biggrin: Se under Spenstig!

Åh dette gleder jeg meg til. Da er jeg innmeldt sats medlem :)

Skal jeg regne deg som med? Du er skrevet inn :plystre: i Spenstig!

0K! Da er det Ugly truth, KaDust, Zenobia, Nordis og Hjertehåp som deler treningsdagboka Spenstig :buss:

Vi sees!

Endret av Zenobia
Skrevet

JUHUU! Jeg tar nok litt styringen når det er plass til det :fnise:

Da ordner jeg med treningsdagbok.

Du er registrert :Nikke:

Nordis, vi sees i treningsdagboka :biggrin: Se under Spenstig!

Skal jeg regne deg som med? Du er skrevet inn :plystre: i Spenstig!

0K! Da er det Ugly truth, KaDust, Zenobia, Nordis og Hjertehåp som deler treningsdagboka Spenstig :buss:

Vi sees!

Jeg er med!! :)

Gjest caramiacaramella
Skrevet

Jeg henger meg på, jeg også!

Gjest Blåbæret.
Skrevet

Kan jeg også være med!? :) Begynner etter nyttår, så da blir det andre boller. Vil gjerne gå ned 2-3 kg.

Skrevet

Vil også gjerne være med og bli spenstig!

Skrevet

Jeg vil og være spenstig!

Har skikkelig god-feeling på at 2015 blir et bra treningsår! :D

Skrevet

0K, da er vi 10 stk som deler Spenstig! Skriver dere inn.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...