AnonymBruker Skrevet 29. desember 2014 #1 Skrevet 29. desember 2014 I natt har jeg hatt en forferdelig kløe. Kan det være at katten min har tatt med seg noen ekle dyr i sengen min? Lopper eller noe? Jeg har mange "små stikk" over hele kroppen. Anonymous poster hash: 34ade...1be
AnonymBruker Skrevet 29. desember 2014 #3 Skrevet 29. desember 2014 Fuglelopper... Jeg tenker det er noe slikt, men kommer de på vinteren? Har lest at de kommer på vår/sommer. Anonymous poster hash: 34ade...1be
Thorn Skrevet 29. desember 2014 #4 Skrevet 29. desember 2014 Jeg har hatt fuglelopper sent i november, så desember er nok ikke usannsynlig. Fuglelopper klarer seg fint i kulde, men er ikke like glade i varme. Vask alt sengetøy på 60 grader, også dyner og puter om du har mulighet, og gjerne tørk det i trommel. Ellers bør du riste dyner og puter godt utendørs.
AnonymBruker Skrevet 29. desember 2014 #5 Skrevet 29. desember 2014 Jeg har hatt fuglelopper sent i november, så desember er nok ikke usannsynlig. Fuglelopper klarer seg fint i kulde, men er ikke like glade i varme. Vask alt sengetøy på 60 grader, også dyner og puter om du har mulighet, og gjerne tørk det i trommel. Ellers bør du riste dyner og puter godt utendørs. Da er det mest sannsynlig det jeg har fått. ALT skal vaskes. Hva med madrassen??Anonymous poster hash: 34ade...1be
Thorn Skrevet 29. desember 2014 #6 Skrevet 29. desember 2014 Da er det mest sannsynlig det jeg har fått. ALT skal vaskes. Hva med madrassen??Anonymous poster hash: 34ade...1be Jeg vasket trekket til overmadrassen ene gangen, men så lenge du bytter laken tror jeg ikke egentlig det er nødvendig. Har blitt kvitt det de gangene jeg ikke har vasket trekket også
AnonymBruker Skrevet 29. desember 2014 #7 Skrevet 29. desember 2014 Jeg vasket trekket til overmadrassen ene gangen, men så lenge du bytter laken tror jeg ikke egentlig det er nødvendig. Har blitt kvitt det de gangene jeg ikke har vasket trekket også Hva med alle strikkene ?? Noe å gjøre med? Klør som fyyy :(Anonymous poster hash: 34ade...1be
Pipzky Skrevet 29. desember 2014 #8 Skrevet 29. desember 2014 Dentinox, xylocain eller tannkrem med bleiking i tar kløen hilsen ei som får de året rundt
AnonymBruker Skrevet 29. desember 2014 #9 Skrevet 29. desember 2014 Dentinox, xylocain eller tannkrem med bleiking i tar kløen hilsen ei som får de året rundt Tusen hjertelig takk Anonymous poster hash: 34ade...1be
Thorn Skrevet 29. desember 2014 #10 Skrevet 29. desember 2014 Jeg bruker alltid Vademecum og/eller Mentolatum på mine
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå