Gå til innhold

Tindersex

Fremhevede innlegg

Skrevet

Seriøst, jeg er en jente som har bestemt meg for å være, vel, prektig og ikke har hatt sex med noen jeg ikke har hatt følelser for.

Nå er jeg litt lei. Jeg har alltid endt opp såret, og følt at jeg har hatt sex, og delt en "del av meg" og alt det tøvet der, til ingen nytte. Så fuck it, jeg vil bli Samantha, liksom.

Hvordan ser dere på sex gjennom tinder? Jeg syns det nesten virker verre enn et alkoholisert ONS, og jeg føler jeg kan så mye bedre. Men det frister. Det frister å bare gi F, møte denne kjekkasen som ikke bryr seg om meg annet enn hva jeg har mellom beina, og som jeg ikke trenger å bry meg om, og bare ha det gøy. Det frister å ha sex!

Er det så ille? Hvorfor tenker jeg at det er så ille? Jeg er redd for å angre.

Anonymous poster hash: 2c713...94a
  • Liker 1
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Er bare å slå seg løs, men husk kondom!

Anonymous poster hash: 6aa5f...f09

Skrevet

virru værra med så fåru henge deg på

Anonymous poster hash: 50fb1...746
Skrevet (endret)

Seriøst, jeg er en jente som har bestemt meg for å være, vel, prektig og ikke har hatt sex med noen jeg ikke har hatt følelser for.

Nå er jeg litt lei. Jeg har alltid endt opp såret, og følt at jeg har hatt sex, og delt en "del av meg" og alt det tøvet der, til ingen nytte. Så fuck it, jeg vil bli Samantha, liksom.

Hvordan ser dere på sex gjennom tinder? Jeg syns det nesten virker verre enn et alkoholisert ONS, og jeg føler jeg kan så mye bedre. Men det frister. Det frister å bare gi F, møte denne kjekkasen som ikke bryr seg om meg annet enn hva jeg har mellom beina, og som jeg ikke trenger å bry meg om, og bare ha det gøy. Det frister å ha sex!

Det er veldig mange som ender opp bitre og sure på det motsatt kjønn. For man blir sveket, og man gir av seg selv men får bare dritt tilbake dessverre. Og da er det lett å ende opp akkurat samme som dem som såret deg.

Ville ikke anbefalt å holde på slik, for man blir kald og kynisk av det. Tro meg har vært der selv og jeg måtte jobbe lenge med meg selv for i det hele tatt se på kvinner som noe annet en noe jeg kan bruke og lettlurte fjols. Jeg var bitter og lei og ble akkurat slik mange andre var. Kald og kynisk. En ond sirkel.

Men heldigvis er den tiden over og takker meg selv kjempe masse for det. Er en mye bedre person i dag en jeg noengang har vært tidligere.

Litt sex har aldri skadet noen men ville ikke gjort det på det grunnlaget du har. Men kjør på, dog vil ikke jeg anbefale det.

Endret av Fenrir
Skrevet

Problemet til mange jenter er at de legger hele sjela si i sex, hver gang.

Jeg ser på sex som noe som kan være en veldig forskjellig ting, alt etter tid, sted, person osv..

Jeg KAN hooke oppe en kjapp Tinder-sex-date og ha det deilig i noen timer så går vi hver til vårt. Jeg kan også med noen jeg bryr meg om, f.eks en kjæreste i et forhold legge hele sjela mi i det og det er noe helt annet.

Mulig det er noe genetisk hos kvinner som stikker dypere enn jeg som mann kan forstå, men jeg har aldri hatt problemer ved å skille sex og følelser.

Sex er deilig, med eller uten følelser.

Har du lyst har du lov!

Anonymous poster hash: 518df...953

Skrevet

Problemet til mange jenter er at de legger hele sjela si i sex, hver gang.

Jeg ser på sex som noe som kan være en veldig forskjellig ting, alt etter tid, sted, person osv..

Jeg KAN hooke oppe en kjapp Tinder-sex-date og ha det deilig i noen timer så går vi hver til vårt. Jeg kan også med noen jeg bryr meg om, f.eks en kjæreste i et forhold legge hele sjela mi i det og det er noe helt annet.

Mulig det er noe genetisk hos kvinner som stikker dypere enn jeg som mann kan forstå, men jeg har aldri hatt problemer ved å skille sex og følelser.

Sex er deilig, med eller uten følelser.

Har du lyst har du lov!

Anonymous poster hash: 518df...953

Hvordan klarer du å få sex date på tinder? Har prøvd, men får ikke til :/

Anonymous poster hash: 9cc8d...c86

Skrevet

Ryddet for spekulasjon.

Surriball, mod.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...