MinervaMcsnurp Skrevet 29. desember 2014 #1 Skrevet 29. desember 2014 (endret) - Endret 1. mars 2015 av MinervaMcsnurp
Jessica! Skrevet 29. desember 2014 #2 Skrevet 29. desember 2014 Jeg liker det siste avsnittet ditt - ser ut som du er på god vei allerede, selv om dette er og blir tøft en stund fremover! Ønsker deg alt det beste for 2015! 10
sweg Skrevet 29. desember 2014 #3 Skrevet 29. desember 2014 Huff, kjære deg! For en DOUCHEBAG av en kjæreste han var! Totalt ynkelig som går etter 15 år gamle jenter som nettopp har grodd pupper og tror de er klare for å være med en så mye eldre gutt bare fordi de har hatt mensen i 2 år. Etterhvert vil det savnet og den smerten du føler bli mindre, og du vil kunne bli deg selv igjen. Du kommer til å finne deg en som vil sette pris på deg, du må bare gi det litt tid. 3
79kreps Skrevet 29. desember 2014 #5 Skrevet 29. desember 2014 Bare ikke la deg lure når han om få måneder sitter der med en drittunge og angrer. Hold deg for god for ham. Husk, 2015 er snart her med alle mulighetene det fører med seg Kjærlighetssorg er noe dritt, men det hår heldigvis fort over, og før du vet om det så har du gått flere dager uten å tenke på ham. 3
globalagogo Skrevet 29. desember 2014 #7 Skrevet 29. desember 2014 Wow! Sterkt skrevet. Bruker som regel å lese litt og scrolle forbi det meste, men her leste jeg alt. Takk for at du delte dette, og selv om det tar tid så vil den forferdelige følelsen forsvinne. Du vil sitte igjen med glede, gleden av at du er kvitt han 1
MinervaMcsnurp Skrevet 29. desember 2014 Forfatter #8 Skrevet 29. desember 2014 tuusen takk dere <3 Delte dette for å få det ut av systemet, og det gjorde veldig godt. Er også kjempe godt å høre fra fremmede at det vil gå bra <3
AnonymBruker Skrevet 29. desember 2014 #9 Skrevet 29. desember 2014 Åh som jeg HATER sosiale medier. Det presset, den trangen man føler for å bare sjekke, bare legge ut, bare si... Nei, jeg liker det ikke. Kjære deg; det er ingenting du kunne ha gjort for å endre det her, han er en drittsekk, en ung umoden tulling som ikke fjortjener deg, og faktisk ikke henne heller. Han går bak ryggen på dere begge, men det er du som får svi verst. Jeg syns synd på deg. Det ordner seg, det gjør det. Anonymous poster hash: aa9c0...712 2
SøtMelon Skrevet 29. desember 2014 #10 Skrevet 29. desember 2014 Håper du får deg en ny og bedre kjæreste etter dette Livet vil nok smile igjen, og pris deg lykkelig over at du ikke har barn med dette vesenet! 1
AnonymBruker Skrevet 29. desember 2014 #11 Skrevet 29. desember 2014 Jeg leste alt, og ble sjokkert. At det er mulig! Sånne skrekkhistorier gjør nesten at jeg vil være evig singel, høres helt jævlig ut å oppleve et sånt svik. Det må være det verste; det har pågått over tid og han er forelsket i henne. Hun har stjålet han! Da ville jeg heller opplevd utroskap i form av fyllesex med en random jente. Dette her er svik av verste sort. Klem til TS Anonymous poster hash: de3d5...33c 1
AnonymBruker Skrevet 29. desember 2014 #13 Skrevet 29. desember 2014 Jeg leste også alt, og fikk frysninger. Du beskriver det så veldig godt. For jeg har vært der du er. Blitt løyet til i årevis, han var utro med en kollega over flere år, dumpet meg så etter å ha torturert meg psykisk i lang tid. Det er ikke bare det å bli dumpet som river hjertet i filler. Det enorme sviket, det å bli lurt og løyet til over så lang tid gir dype, dype sår. Ekstremt dype. Det gjør noe med en som menneske. Jeg ville bare dø. Jeg følte meg så enormt lite verdt, smerten var mer enn jeg trodde noen kunne overleve. Slik var det i noen måneder. Men vet du? Plutselig en dag var det som jeg våknet. Jeg klarte å se hele den jævla mannen på avstand, og innse at han var et tarvelig lite menneske. Og jeg følte også på det å ikke ha noen i livet mitt som fikk meg til å føle meg som dritt! Det var og er helt fantastisk! Det jeg prøver å si er at det vil gå bra! Det føles kanskje ikke sånn nå, men når du etterhvert ser alt på avstand tror jeg alt vil føles bedre! For du er verdt så mye mer enn dette! Klem til deg! Anonymous poster hash: d3c98...3d5 1
MinervaMcsnurp Skrevet 29. desember 2014 Forfatter #15 Skrevet 29. desember 2014 Jeg leste også alt, og fikk frysninger. Du beskriver det så veldig godt. For jeg har vært der du er. Blitt løyet til i årevis, han var utro med en kollega over flere år, dumpet meg så etter å ha torturert meg psykisk i lang tid. Det er ikke bare det å bli dumpet som river hjertet i filler. Det enorme sviket, det å bli lurt og løyet til over så lang tid gir dype, dype sår. Ekstremt dype. Det gjør noe med en som menneske. Jeg ville bare dø. Jeg følte meg så enormt lite verdt, smerten var mer enn jeg trodde noen kunne overleve. Slik var det i noen måneder. Men vet du? Plutselig en dag var det som jeg våknet. Jeg klarte å se hele den jævla mannen på avstand, og innse at han var et tarvelig lite menneske. Og jeg følte også på det å ikke ha noen i livet mitt som fikk meg til å føle meg som dritt! Det var og er helt fantastisk! Det jeg prøver å si er at det vil gå bra! Det føles kanskje ikke sånn nå, men når du etterhvert ser alt på avstand tror jeg alt vil føles bedre! For du er verdt så mye mer enn dette! Klem til deg! Anonymous poster hash: d3c98...3d5 Så fælt at du måtte gjennomgå det Ja, alt kommer til å føles mye bedre for meg til slutt Klem
sophh Skrevet 29. desember 2014 #16 Skrevet 29. desember 2014 Huff, for en dritt. Kan ikke tenke meg hvor vondt det der må være, fy faen. Er bra du klarer å tenke positivt, for han er virkelig ikke verd dine tårer! Håper alt ordner seg
Poppie Skrevet 29. desember 2014 #17 Skrevet 29. desember 2014 Dette var skikkelig vondt å lese, men er godt å se at du ser fremover. Han er virkelig ikke verdt deg, og den feigheten hans er makeløs Trøst deg med at en 15-åring kommer til å bli ekstremt kjedelig i lengden, men ikke ta ham tilbake om (eller skal jeg si NÅR) han står gråtende på døren din om noen måneder. Bruk 2015 på deg selv, strål og tiltrekk deg GODE mennesker 1
Timza Skrevet 29. desember 2014 #18 Skrevet 29. desember 2014 Han der må jo være psykotisk. Trur hun nye dama hans vil møte samme skjebne, så for din egen del, så får du være gald for at det kun varte i 1 år, og at du ikke ville befinne deg i det i 5-10 år til liksom. Kom deg videre og finn deg noen som ikke bryter deg ned over lang tid slik han gjorde.
Sirah Skrevet 29. desember 2014 #19 Skrevet 29. desember 2014 Stor klem til deg TS. Du har det MYE bedre uten en sånn idiot til kjæreste...... 1
AnonymBruker Skrevet 29. desember 2014 #20 Skrevet 29. desember 2014 Wow.. La han ha jentungen sin, så kan du la det gå en tid for å komme deg skikkelig ovenpå. Det er fra nå av du kommer til å se forskjell på gutter og MENN. Anonymous poster hash: fb88d...db4
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå