AnonymBruker Skrevet 28. desember 2014 #1 Skrevet 28. desember 2014 Vår voksne pus skal slippes ut for første gang imorgen. Den kommer nå og da når vi roper, men ikke konsekvent. Jeg er nervøs for hva vi skal gjøre hvis den ikke kommer innen når vi roper? Hva hvis vi i verste fall må legge oss? Mest sannsynligvis blir den vel ute maks noen timer i denne kulda, men føler en reserveplan er lurt. Anonymous poster hash: c4f4d...c32
hufsa! Skrevet 29. desember 2014 #2 Skrevet 29. desember 2014 Heia,du må i alle fall ha noe ute han kan søke ly i,med tak og teppe,bur o.l. så han ikke fryser.De sier vel at -10 så skal de ikke ut pga ørene kan fryse på de. jeg hadde voksen pys som var ute i fjor når vi var på jobb men hadde da en garage den kunne legge seg eller ved inngangen,opp fra bakken .Sjedde au at den ikke kom før vi la oss men fikk ofte lurt den inn med å riste med godis/matboksen så kom den. vil jo helst ha den inn når det er kuldegrader.Fryser vi,så fryser de au vil jeg tro og har hørt.Og var den ute på natta lot jeg den være inne mens jeg var på jobb og den gjorde aldri fra seg inne da.
Veggdyret Skrevet 29. desember 2014 #3 Skrevet 29. desember 2014 Hvorfor MÅ du slippe ut katten midt på vinteren? Hvorfor ikke vente til en tid på året der det stakkars dyret ikke kommer til å fryse ihjel dersom den er så uheldig å gå seg vill? 4
AnonymBruker Skrevet 29. desember 2014 #4 Skrevet 29. desember 2014 Vi fikk pus for to måneder siden, og føler ikke at vi kan vente helt til våren med å slippe den ut... Vi ser at pus lengter ut allerede. Anonymous poster hash: c4f4d...c32
AnonymBruker Skrevet 29. desember 2014 #5 Skrevet 29. desember 2014 Før dere slipper den ut må dere passe på at den er sterelisery/kastrert, evt går på p-piller om det er hokatt. Også må dere være tilgjenglig til å slippe den inn så fort den er på døra og vil inn nå i kulda. Også lurt å være litt ute med den med engang den slippes ut.Anonymous poster hash: c59d0...7d9
Pinkee Skrevet 29. desember 2014 #6 Skrevet 29. desember 2014 Være ute sammen med pusen, ikke la det gå for lang tid, før du kaller den inn, roper, rister på godisboks el. Når du har fått den med inn, gi belønning. Så kan du la den gå ut en gang til, sammen med deg, samme prosedyre. Så kan du begynne å la den være ute en liten stund alene, før du kaller inn og belønner. ps! Du MÅ aldri legge deg før pus er inne, er bare å vente og lete. Jo fortere man starter letingen, jo fortere finner man att pusen. Har gått uten mange sene kvelder jeg.
AnonymBruker Skrevet 29. desember 2014 #7 Skrevet 29. desember 2014 Jeg ville ventet med å slippe den ut til litt etter nyttårsaften om du er i et område hvor de sender opp raketter. En liten pus som ikke er godt kjent i området og plutselig blir skremt av raketter i tilegg kan vel fort bli en dårlig kombinasjon. Så vidt jeg forstår er Pus voksen, og regner med at den er kastrert og fått vaksiner? Anonymous poster hash: 25817...e14 5
AnonymBruker Skrevet 29. desember 2014 #8 Skrevet 29. desember 2014 Den er kastrert og fått vaksiner, så alt er klart på det punktet Vi har satt inn kattedør (med microchip), men den er ikke blitt brukt enda. Lurt å vente til etter nyttårsaften! Ser at det blir litt mildere da også, så det kan nok lønne seg. Er ingen bilvei osv i nærheten, men derimot masse skog den kan gå seg vill i. Stresser mye med det, siden jeg er redd katten blir borte. Samtidig har vi holdt den inne litt for lenge nå føler jeg... Anonymous poster hash: c4f4d...c32
AnonymBruker Skrevet 30. desember 2014 #9 Skrevet 30. desember 2014 Jeg ville ventet til etter nyttårsaften med å slippe den ut. Det er jo de som bor øde til som kjøper de største fyrverkeribatteriene. Anonymous poster hash: 01329...2cb 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå