AnonymBruker Skrevet 28. desember 2014 #1 Del Skrevet 28. desember 2014 jeg hørte en gang at når man blir eldre, er det ikke sikkert at man blir så veldig rynkete alltid. Vi er nemlig disponert for enten - eller. Vi får rynker, eller vi "sagger"... Jeg for min del er altså 40, har utrolig bra gener (en mor som er 68 og nesten rynkefri) og har altså få rynker. Noen få linjer i pannen, det er alt. MEN huden min sagger - og det har jeg fra pappa. Dvs at huden ser litt slappere ut og kinnene har antydning til å henge litt mer og det er mer "posete" under øynene... Det jeg lurer på er, hva kan man gjøre med slikt? jeg er i utg.pkt ikke for å sprøyte inn diverse i huden, men om jeg skulle revurdere, hva er det da man bruker? og finnes det noe annet, der man ikke sprøyter inn noe, som kan funke litt? Takk for svar. Anonymous poster hash: b974e...38e Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 29. desember 2014 #2 Del Skrevet 29. desember 2014 Høres ut som du kanskje kunne ha nytte av ett oppstrammende/firming serum. Disse skal "stramme opp" huden. Ville hvertfall heller forsøkt dette før jeg gikk til noen ekstreme ting som kosmetiske forsøk. Anonymous poster hash: 2126a...583 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 29. desember 2014 #3 Del Skrevet 29. desember 2014 Jeg har hørt mye bra om både Eximia og Thermage. Har ikke noe erfaring selv, men bare nevner det så kan du jo google deg opp litt og se om det er noe. Selv så vil jeg anbefale collagen-piller. Jeg er 10 år yngre enn deg og hadde egentlig ikke noe særlig sagging, tok pillene litt forebyggende og fordi det jo skal forbedre huden på mange måter. Huden ble fort mye finere og fikk mye mer glød, og jeg merket at den ble strammere og mer "plump" eller tykk. Fikk skryt av hudpleier også her om dagen for elastisiteten i huden, den var visst nesten som en 20-åring. Og jeg røyker som en skorstein og har gjort det siden tenårene. Er helt avhengig av disse pillene nå, anbefales virkelig varmt til alle sammen, uansett alder eller hudtilstand. Jeg kjøper mine på iherb, men det selges også mange typer collagen-piller på norsk helsekost og apotek. http://www.iherb.com/Neocell-Super-Collagen-C-Type-1-3-250-Tablets/16589#p=1&oos=1&disc=0&lc=en-US&w=collagen%20c&rc=310&sr=null&ic=1 Anonymous poster hash: d2436...a92 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 29. desember 2014 #4 Del Skrevet 29. desember 2014 Jeg har hørt mye bra om både Eximia og Thermage. Har ikke noe erfaring selv, men bare nevner det så kan du jo google deg opp litt og se om det er noe. Selv så vil jeg anbefale collagen-piller. Jeg er 10 år yngre enn deg og hadde egentlig ikke noe særlig sagging, tok pillene litt forebyggende og fordi det jo skal forbedre huden på mange måter. Huden ble fort mye finere og fikk mye mer glød, og jeg merket at den ble strammere og mer "plump" eller tykk. Fikk skryt av hudpleier også her om dagen for elastisiteten i huden, den var visst nesten som en 20-åring. Og jeg røyker som en skorstein og har gjort det siden tenårene. Er helt avhengig av disse pillene nå, anbefales virkelig varmt til alle sammen, uansett alder eller hudtilstand. Jeg kjøper mine på iherb, men det selges også mange typer collagen-piller på norsk helsekost og apotek. http://www.iherb.com/Neocell-Super-Collagen-C-Type-1-3-250-Tablets/16589#p=1&oos=1&disc=0&lc=en-US&w=collagen%20c&rc=310&sr=null&ic=1 Anonymous poster hash: d2436...a92 Ser at sunkost også har et kollagentilskudd, kan man like gjerne ta det norske produktet eller tror du det amerikanske fra iherb er bedre? Jeg fikk utrolig lyst til å forsøke. Anonymous poster hash: fac1b...37a Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 29. desember 2014 #5 Del Skrevet 29. desember 2014 Jeg har hørt mye bra om både Eximia og Thermage. Har ikke noe erfaring selv, men bare nevner det så kan du jo google deg opp litt og se om det er noe. Selv så vil jeg anbefale collagen-piller. Jeg er 10 år yngre enn deg og hadde egentlig ikke noe særlig sagging, tok pillene litt forebyggende og fordi det jo skal forbedre huden på mange måter. Huden ble fort mye finere og fikk mye mer glød, og jeg merket at den ble strammere og mer "plump" eller tykk. Fikk skryt av hudpleier også her om dagen for elastisiteten i huden, den var visst nesten som en 20-åring. Og jeg røyker som en skorstein og har gjort det siden tenårene. Er helt avhengig av disse pillene nå, anbefales virkelig varmt til alle sammen, uansett alder eller hudtilstand. Jeg kjøper mine på iherb, men det selges også mange typer collagen-piller på norsk helsekost og apotek. http://www.iherb.com/Neocell-Super-Collagen-C-Type-1-3-250-Tablets/16589#p=1&oos=1&disc=0&lc=en-US&w=collagen%20c&rc=310&sr=null&ic=1 Anonymous poster hash: d2436...a92 Og denne i linken går greit å få igjennom tollen til Norge? tenker på om det er noen ingredienser som ikke er lovlig? Denne så interessant ut. Anonymous poster hash: d908d...e00 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 29. desember 2014 #6 Del Skrevet 29. desember 2014 Har aldri hørt om collagen-tilskudd før, det var interessant. Må sjekke det ut. Takk også for tips om serum (som jeg bruker mye av ), og diverse behandlinger jeg heller ikke hadde hørt om. Har ikke lyst å gå til det skritt å sprøyte noe inn i huden, men denne saggingen irriterer meg veldig, jeg ser mye trettere ut enn før... Vil gjerne ha flere tips TS Anonymous poster hash: 2f802...478 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 29. desember 2014 #7 Del Skrevet 29. desember 2014 Har moren din bedre gener enn deg? Vær forsiktig med sola, men det er du kanskje? Anonymous poster hash: 9a4de...f1f Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 29. desember 2014 #8 Del Skrevet 29. desember 2014 Har moren din bedre gener enn deg? Vær forsiktig med sola, men det er du kanskje? Anonymous poster hash: 9a4de...f1f Min mor har fantastiske gener når det gjelder rynker. hun er så godt som rynkefri. Npr det gjelder sagging har hun også bedre gener. Jeg slekter på pappa, han sagger litt men er også nokså rynkefri. jeg bruker faktor 50 uansett årstid, og ja, er forsiktig i solen TS Anonymous poster hash: 2f802...478 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 29. desember 2014 #9 Del Skrevet 29. desember 2014 Min mor har fantastiske gener når det gjelder rynker. hun er så godt som rynkefri. Npr det gjelder sagging har hun også bedre gener. Jeg slekter på pappa, han sagger litt men er også nokså rynkefri. jeg bruker faktor 50 uansett årstid, og ja, er forsiktig i solen TS Anonymous poster hash: 2f802...478 Høres ut som du gjør det rette. Jeg ville holdt fokus på et godt kosthold og trening. Hva gjør moren din som holder seg så godt? Du må jo spørre henne om tips Anonymous poster hash: 9a4de...f1f Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 30. desember 2014 #10 Del Skrevet 30. desember 2014 Høres ut som du gjør det rette. Jeg ville holdt fokus på et godt kosthold og trening. Hva gjør moren din som holder seg så godt? Du må jo spørre henne om tips Anonymous poster hash: 9a4de...f1f Noen ganger hjelper det ikke hva man enn gjør, noen gjør absolutt ingenting for det og ser helt fantastiske ut pga gode gener Jeg er dessverre en av de som må gjøre MYE for huden min, mens min mor aldri har brukt noe annet enn vann og ser helt super ut. Skulle virkelig ønske jeg hadde arvet hennes hudgener. Anonymous poster hash: 2126a...583 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå