AnonymBruker Skrevet 28. desember 2014 #1 Skrevet 28. desember 2014 Jeg er en jente på snart nitten år og har aldri vært ute på byen. Hvor i Oslo er det bra å dra i helgene? Er det lett å komme i snakk med folk? Tips? Noen som har dratt ut alene som er på min alder som kan dele erfaringer? Anonymous poster hash: 0f8d9...fa8 Anonymous poster hash: 0f8d9...fa8
AnonymBruker Skrevet 29. desember 2014 #2 Skrevet 29. desember 2014 jeg har det ) Er 19 jeg også, og ikke så mange venner enda, derfor alene.. går helt fint prøv møllers, studenten eller trompeten. Det er 18 på alle stedene. Anonymous poster hash: 80867...aee
AnonymBruker Skrevet 29. desember 2014 #3 Skrevet 29. desember 2014 jeg har det ) Er 19 jeg også, og ikke så mange venner enda, derfor alene.. går helt fint prøv møllers, studenten eller trompeten. Det er 18 på alle stedene. Anonymous poster hash: 80867...aee Trompeten må være den mest slitne karaokebaren i sidegateme på nedre del av Karl Johan. Hadde aldri anbefalt dette stedet. Jeg ville gått på steder med litt høyere aldersgrense, for om du er jente så slipper de deg ofte inn uansett. Da får du litt mer kvalitet. Anonymous poster hash: a1170...e89
AnonymBruker Skrevet 29. desember 2014 #4 Skrevet 29. desember 2014 Trompeten må være den mest slitne karaokebaren i sidegateme på nedre del av Karl Johan. Hadde aldri anbefalt dette stedet. Jeg ville gått på steder med litt høyere aldersgrense, for om du er jente så slipper de deg ofte inn uansett. Da får du litt mer kvalitet.Anonymous poster hash: a1170...e89 Ikke når man er under 20, da går det utover sjenkebevilningen deres. Anonymous poster hash: acdbf...aab
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå