Gå til innhold

Andre som digger "QI" og "Would i lie to you"?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Vil påstå at det er noe av det beste som går på TV, litt mer enn hjernedød underholdning. Litt lærerikt, men fortsatt mye fjas.

Kjenner kun 2 andre som deler synet med meg som jeg vet om. Sku vært flere slike programmer spør du meg. Nå er jeg litt over gjennomsnittet tilbøyelig til engelsk humor og kultur riktignok.

• Liker 11
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Liker de programmene. Men når de er på det ''alvorlige'' stadiet i QI, er det de sier sant?

Skrevet

Jeg elsker det :)

Skrevet

Liker de programmene. Men når de er på det ''alvorlige'' stadiet i QI, er det de sier sant?

Det meste de snakker om er jo fakta, men så fjaser de litt innimellom =) Er sjokkerende hvor mye de gutta kan, rene leksikon til tider.

Skrevet

Utrolig kjekke kjendiser også som pleier å være med =)

Skrevet

De aller fleste jeg kjenner liker de programmene. Pleier å se på slike program selv også

• Liker 1
Skrevet

Hmm, ikke verst, flere enn man skulle tro med andre ord =)

Skrevet

...og Mock the Week må også nevnes! Tror det er min favoritt.

• Liker 1
Skrevet

Stephen Fry er verdens beste programleder.

• Liker 14
Gjest hulderjenta
Skrevet

Jeg ELSKER QI! :-D

Fikk tak i boka nå nylig, skal leses når jeg får tid. Gleder meg!

Skrevet

...og Mock the Week må også nevnes! Tror det er min favoritt.

Er ikke det omprov slik som "whos line is it anyway" ? Går vel ikke på TV nå?

Jeg ELSKER QI! :-D

Fikk tak i boka nå nylig, skal leses når jeg får tid. Gleder meg!

Er det ei QI bok? Hva type bok er det?

Skrevet

Når går QI og WILTY på TV? Merker bare at når jeg skrur på BBC Entertainment-kanalen at de nesten alltid er på, enten de eller Top Gear.

Skrevet

Når går QI og WILTY på TV? Merker bare at når jeg skrur på BBC Entertainment-kanalen at de nesten alltid er på, enten de eller Top Gear.

De går HELE TIDEN, både bra og dårlig det, da man fort ser de samme om igjen noen ganger, men det får man tåle ;-)

Skrevet

Er ikke det omprov slik som "whos line is it anyway" ? Går vel ikke på TV nå?

Er det ei QI bok? Hva type bok er det?

Det er en blanding av spørsmål om nyhetssaker og improv (da også knyttet til nyhetssaker). Mye av de samme komikerne som er med i QI/WILTY. Går ikke på TV for tiden så vidt jeg vet, men finnes bl.a. på YouTube.

Vet at du ikke spurte meg om dette, men det finnes for så vidt massevis av QI-bøker! De slapp en ny for ikke så lenge siden, perfekt bonusjulegave til kjæresten :)

Skrevet

Okey, holder meg unna nyheter, så kanskje ikke fullt så aktuelt for meg med Mock the week.

Hmm, men hva er det som står i de liksom, er det bare masse rare fakta?

Skrevet

Sandi er konge, erke britisk =) Når vi har havna inn på litt andre, "balls of steel" er jo og lettere magisk. The annoying devil er jo bare genial =)

Skrevet

JA! Eneste bra som går på tv nå.

Skrevet

Føler alle seriene som går på BBC Entertainment er overraskende bra.

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...