tonelise10 Skrevet 28. desember 2014 #1 Skrevet 28. desember 2014 Jeg har noen par dressbukse/penbukser som jeg skulle ha vasket. Er det noen som har noen gode tips/råd å komme med slik at de ikke blir ødelagt. Jeg betalte 800 kr for pr bukse, så det er litt dumt å ødelegge de med en gang.
AnonymBruker Skrevet 28. desember 2014 #2 Skrevet 28. desember 2014 Vask dem som normalt. Se på lappen. Heng dem opp etter beina. Anonymous poster hash: b9be5...c23
hufsa! Skrevet 29. desember 2014 #3 Skrevet 29. desember 2014 Heia,har vaska dresser i alle år,30 grader og milo bruker jeg.Aldri øddlagt noe,alt må jo vaskes innimellom ;-))
Trygve81 Skrevet 30. desember 2014 #4 Skrevet 30. desember 2014 Du kan håndvaske dem med milo, eventuelt spyle dem i dusjen mens de henger fra en buksekleshenger. Deretter lar du dem lufttørke hengende til de er nesten tørre, etterpå stryker du dem slik at de får den pressen du ønsker. Må si at hvorvidt du trenger å vaske dem eller ikke avhenger av materialet de er laget av og i hvilket grad de er skitne. Ull trenger egentlig ikke å vaskes, fett og skitt preller av fibrene etterhvert, det vil ofte holde at tøyet blir luftet og børstet, eller rengjort med en våt klut.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå