nyibyen Skrevet 30. juli 2004 #1 Skrevet 30. juli 2004 Synes det er så mye svineri å lese om for tiden. Og etter nok en episode på Norway Cup med kikkere og blottere (mann som onanerte i dusjen foran et småguttelag) må jeg si at jeg begynner å miste troen på menn generelt. Det er så MANGE av dem som ikke har begrensninger! Man sier i disse likestillingstider at menn og kvinner har lik seksuallyst (bare prøv å hevde noe annet på forum for seksualitet...). Men hvor mange kvinner har kunnet finne på noe slikt? Det går vel ikke mer enn 1 av hundre på voldtektsstatistikkene. Og man kan jo si at det bare er noen FÅ menn som er slik. Men det er faktisk store tall (og ikke minst mørketall) på incest og voldtekt av nære bekjente, i min vennekrets er det flere som har blitt utsatt for dette. Da er det ikke snakk om bare en håndfull menn i Norge lenger. Så hva er det? Overdreven seksuallyst? Mangel på selvkontroll? Er menn stakkarslige misforståtte vesener som føler seg utenfor i samfunnet og hevner seg med å forgripe seg på de aller svakeste?
Gjest TomKrus Skrevet 30. juli 2004 #2 Skrevet 30. juli 2004 Har faktisk hørt om en fyr som dro til Roskilde-festivalen primært for å stå i fellesdusjen, nyte synet, løpe til teltet sitt, slappe av og ut i dusjen igjen.
Gjest GreenSky Skrevet 30. juli 2004 #3 Skrevet 30. juli 2004 Det er mange spørsmål en kan stille seg. Har det blitt større fokus på dette i media de siste årene? (hva selger av nyheter?) Har samfunnet blitt åpnere - altså at vold har blitt lettere å avsløre/avdekke? Er vold begått av kvinner sett på som et større tabu, og derfor mer "hemmelig"? Osv. Hva tror du selv, Nyibyen?
Gjest GreenSky Skrevet 30. juli 2004 #4 Skrevet 30. juli 2004 Har faktisk hørt om en fyr som dro til Roskilde-festivalen primært for å stå i fellesdusjen' date=' nyte synet, løpe til teltet sitt, slappe av og ut i dusjen igjen.[/quote'] Hm, hvem kan det ha vært?
Gjest TomKrus Skrevet 30. juli 2004 #5 Skrevet 30. juli 2004 Menn beveger seg over hele skalaen, fra fantastisk brilliant til total amøbe. Kvinner er litt mer moderate.
Gjest rabrabara Skrevet 30. juli 2004 #6 Skrevet 30. juli 2004 KOm til å tenke på en dokumentar jeg så en kveld her som het 100 most embarrasing sexual accidents eller noe i den duren. Jeg kan ikke huske at en eneste av dem omhandlet kvinner. Men MENN var det derimot, i bøtter og spann som puttet saken sin inn i basseng pumper, støsugere, diverse dyr, som gned seg mot lyktestolper og som "uheldigvis" skled og falt på de merkeligste ting som måtte fåes ut av...hrm... der bak. Jeg har ikke noe svar på hvorfor det kan virke som om menns seksualitet er noe mye mer, tja, tydelig og mer desperat enn kvinners. Jeg har alltid sett slik å det at en del menn har BEHOV og kvinner LYSTER. Men for all del, jeg mener ikke at jeg sitter med fasit svar. De sa på dokumentaren, en eller annen psykolog uttalte seg, at enkelte menn har et behov for å tilfredsstille seg selv som er så sterkt at de ikke tenker konsekvenser.
Gjest Anonymous Skrevet 30. juli 2004 #8 Skrevet 30. juli 2004 KOm til å tenke på en dokumentar jeg så en kveld her som het 100 most embarrasing sexual accidents eller noe i den duren. Jeg kan ikke huske at en eneste av dem omhandlet kvinner. Men MENN var det derimot' date=' i bøtter og spann som puttet saken sin inn i basseng pumper, støsugere, diverse dyr, som gned seg mot lyktestolper og som "uheldigvis" skled og falt på de merkeligste ting som måtte fåes ut av...hrm... der bak. Jeg har ikke noe svar på hvorfor det kan virke som om menns seksualitet er noe mye mer, tja, tydelig og mer desperat enn kvinners. Jeg har alltid sett slik å det at en del menn har BEHOV og kvinner LYSTER. Men for all del, jeg mener ikke at jeg sitter med fasit svar. De sa på dokumentaren, en eller annen psykolog uttalte seg, at enkelte menn har et behov for å tilfredsstille seg selv som er så sterkt at de ikke tenker konsekvenser.[/quote'] Bare et lite apropos - Sann histore fra et asiatisk land - en kvinne kom inn på legevakta for å få fjernet en liten Nokiamobil fra analen. Lyst eller behov, tja....
Gjest Anonymous Skrevet 30. juli 2004 #9 Skrevet 30. juli 2004 [bare et lite apropos - Sann histore fra et asiatisk land - en kvinne kom inn på legevakta for å få fjernet en liten Nokiamobil fra analen. Lyst eller behov' date= tja.... Slett ikke uvanlig; når du tar bort uhederlige advokater er det via besøkendes analer de fleste mobiler smugles inn i fengslene. Shit happens! :evil:
Gjest Anonymous Skrevet 30. juli 2004 #10 Skrevet 30. juli 2004 HEhe....Vel, kan hende det - men denne hadde blitt brukt i fornøyelsesøyemed. Det var nemlig en av de første som kom med vibrerende batteri.
Gjest Anonymous Skrevet 30. juli 2004 #11 Skrevet 30. juli 2004 HEhe....Vel, kan hende det - men denne hadde blitt brukt i fornøyelsesøyemed. Det var nemlig en av de første som kom med vibrerende batteri.
Magne Skrevet 30. juli 2004 #12 Skrevet 30. juli 2004 Jeg tror nå uansett at det er et fåtall menn som er slik. Hvis man skal ha holdninger som tilsier at menn er noen perverse griser, som bare voldtar, blotter, kikker osv, så har man et problem, og blir paranoid. Greit det er mange gale menn ute i verden, men det betyr ikke at alle er det. Se deg litt rundt, er alle guttene du kjenner noen svin? i såfall bør du kanskje prøve å se hvorfor det er sånn.
Gjest GreenSky Skrevet 30. juli 2004 #13 Skrevet 30. juli 2004 Se deg litt rundt, er alle guttene du kjenner noen svin? Jeg kjenner noen svin, bl.a stefaren min. Men fordi jeg kjenner noen, betyr ikke det at jeg tror alle gutter og menn er slik! Tvert i mot! :-) Det er som regel de råtne eplene som ødelegger hele bildet, og som drar de flotte gutta med seg i dragsuget. Som så mye annet. Menn er ikke svin - stort sett. Kvinner er ikke hurper og fæle fruentimmer, heller - stor sett.
Gjest lurven Skrevet 31. juli 2004 #14 Skrevet 31. juli 2004 menn har generelt større sexlyst og aggresjonsnivå enn jenter da pga testosteron.. men de fleste klarer faktisk å kontrolere seg altså
Gjest Anonymous Skrevet 31. juli 2004 #15 Skrevet 31. juli 2004 Er vel noe at de har flere arenar å gå på? Og at vi er obs. på like forskrudde?
waco Skrevet 31. juli 2004 #16 Skrevet 31. juli 2004 Det er ingen problem at voksne menn onanerer. Jeg husker selv dengang jeg var 11-12-13 år og vi så menn som ronka i fellesdusjen på tøyenbadet...haha...det var jo bare å le seg fordervet av dem og stjæle lommeboka deres, de pinglene var jo så redde at bare man sa "bø" skvatt de ut av dusjen. HVORFOR SKAL DERE HELE TIDEN PÅTVINGE DERE AT DERE ER UNDERTRYKKET!!!! HVOR LANGT I LIVET KOMMER DERE DA?????? Waco Jeg bare spør.....
Gjest gjest1 Skrevet 2. august 2004 #17 Skrevet 2. august 2004 Har du lest hva denne tråden egentlig handler om, Waco? Les litt nøyere, og hovedspørsmålet også. Det er ingen her som påberoper seg noen offerrolle, men det stilles spørsmål ved enkelte menns seksualitet, når de går til så ekstreme handlinger som de gjør...
Gjest Yoni Skrevet 2. august 2004 #18 Skrevet 2. august 2004 Ifølge menn-mot-vold.no har minst hver 9. kvinne i alderen 20-49 år blitt utsatt for voldtekt eller voldtektsforsøk. (http://www.menn-mot-vold.no/downloads/res2...s2002trheim.pdf) Betyr ikke det også at det er mange voldtektsmenn, eller er det noen få som overgripere som voldtar alle disse kvinnene?
Gjest Devil's Spawn Skrevet 2. august 2004 #19 Skrevet 2. august 2004 Tja mange og mange. At 10 % av menn voldtar eller prøver å voldta noen en gang i livet, stemmer vel kanskje det hvis de sier det. Blir vel ikke så mange som 10 % da, noen driver vel med serievoldtekter.
Gjest TomKrus Skrevet 2. august 2004 #20 Skrevet 2. august 2004 Ifølge menn-mot-vold.no har minst hver 9. kvinne i alderen 20-49 år blitt utsatt for voldtekt eller voldtektsforsøk. (http://www.menn-mot-vold.no/downloads/res2...s2002trheim.pdf) Betyr ikke det også at det er mange voldtektsmenn, eller er det noen få som overgripere som voldtar alle disse kvinnene? Det betyr at de fleste voldtektesforsøk skjer i hjemmet av en kjæreste/samboer/ektemann.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå