AnonymBruker Skrevet 28. desember 2014 #1 Skrevet 28. desember 2014 Sette inn penger på postkontoret i morgen tidlig. Skal bruke pengene med kortet mitt noen timer senere. Går dette? Hvor lang tid tar det før de er inne på konto? Jeg har DnB.Anonymous poster hash: 9c6d0...e0f
sweg Skrevet 28. desember 2014 #2 Skrevet 28. desember 2014 Pengene er der med en gang du får kvittering fra personen bak skranken
AnonymBruker Skrevet 28. desember 2014 #3 Skrevet 28. desember 2014 Pengene er der med en gang du får kvittering fra personen bak skranken Tusen takk for svar begynte å bli litt nervøs for om det tok over natta eller noe.Anonymous poster hash: 9c6d0...e0f
AnonymBruker Skrevet 28. desember 2014 #4 Skrevet 28. desember 2014 Da jeg sendte i postoppkrav før jul, ble pakken hentet og betalt sentlørdag kveld. Mandag formiddag var pengene på min bankkonto. Spør på posten. Går du i DNB automat er pengene på konto med engang.Anonymous poster hash: e8d53...c8f
AnonymBruker Skrevet 28. desember 2014 #5 Skrevet 28. desember 2014 Da jeg sendte i postoppkrav før jul, ble pakken hentet og betalt sentlørdag kveld. Mandag formiddag var pengene på min bankkonto. Spør på posten. Går du i DNB automat er pengene på konto med engang.Anonymous poster hash: e8d53...c8f Men lørdager overføres vel ingenting uansett eller? I morgen er jo vanlig mandag så håper det går fint.Anonymous poster hash: 9c6d0...e0f
sweg Skrevet 28. desember 2014 #6 Skrevet 28. desember 2014 Hvis du har kort og kode, og setter inn penger på en lørdag, får du uansett pengene på konto med en gang.
AnonymBruker Skrevet 28. desember 2014 #7 Skrevet 28. desember 2014 Hvis du har kort og kode, og setter inn penger på en lørdag, får du uansett pengene på konto med en gang. Oki, men da skal det nok gå bra tusen takk for hjelpen Anonymous poster hash: 9c6d0...e0f
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå