Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei,

Hvilke butikker på østlandet (Østfold+Oslo helst) fører kvalitetskjoler?

Ønsker meg gjerne å kjøpe en skikkelig kjole som funker til det meste, i ordentlig kvalitet. Usikker på hvilke butikker som fører dette....

Tips? :)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hmm, jeg kunne ha hjulpet hvis du etterspurte nettbutikk.

Skrevet

Hmm, jeg kunne ha hjulpet hvis du etterspurte nettbutikk.

Vil helst prøve i virkeligheten hvis jeg skal legge ned en god sum i et plagg! Men kan gjerne linke til nettbutikker også, så får jeg litt inspirasjon :)

Skrevet

Eg kjøpte ein flott svart kjole i høveleg ullblanding på VIC eller Match, men merket var Ricco Vero. Kunne til og med vaskast i maskin. Kan tilrå Ricco Vero, det ser ut til å vere bra ting, der ein betalar for kvaliteten og ikkje merket.

Skrevet

Filippa K, Tiger of Sweden, Bruuns Bazar. Liker skandinavisk design, ganske tidløse. Men man lå legge litt mer penger i det enn HM da, men så varer de også mye lenger. Har hatt en Bruuns Bazar-kjole i 12-13 år nå, og den er fortsatt like fin og blir brukt masse :-). Du finner alle disse butikkene på Steen og Strøm i Oslo, og de har også egne flagship-stores i Oslo.

Ellers liker jeg butikkene Companys og Fine Ting på Byporten.

Anonymous poster hash: 2dd3a...0af

Skrevet

Amanda er ett kjolemerke jeg har god erfaring med.

Skrevet

Jeg kjøper mye fra Esprit, men de er litt kjedelige på farger. Men de har mange fine kjoler!

Anonymous poster hash: ce789...860
Skrevet

Esprit har forresten butikk i Lille Grensen i Oslo, men Ellos og Zalando har også merket.

Anonymous poster hash: ce789...860
Skrevet

Tiger of sweden!!

Anonymous poster hash: ab8d6...e5e

Skrevet

Eg kjøpte ein flott svart kjole i høveleg ullblanding på VIC eller Match, men merket var Ricco Vero. Kunne til og med vaskast i maskin. Kan tilrå Ricco Vero, det ser ut til å vere bra ting, der ein betalar for kvaliteten og ikkje merket.

Har selv erfaring med klær fra Match, og det det er kvalitet de har der :)

Skrevet

Synes Tiger of Sweden har mye i bra kvalitet!

Skrevet

Ja, det ser ut til å stemme. Hugo Boss kan og være et alternativt.

Anonymous poster hash: 5b605...f27

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...