Gå til innhold

Var jeg for kjapp til å avvise?

Anbefalte innlegg

Skrevet

For noen år siden endte jeg i senga med en fyr som er fantastisk på alle måter. Og vi holdt på en liten stund som sexkompiser, men det døde ut av seg selv grunnet endret livssituasjon for han, og siden jeg begynte å få følelser for han som jeg ikke var klar for da tok ikke jeg noe mer initiativ til noe som helst. Men fyren er fantastisk, og vi har behold vennskapet over disse årene og har det alltid kjempehyggelig når vi møtes, uten noe flørting eller lignende.

Men tidligere denne uka chatta vi og han begynte å komme innpå dette med damer osv. Fikk vite at han hadde ei på gang, og jeg ønsket han masse lykke til, mens jeg samtidig satt igjen med en for meg meget merkelig følelse av at jeg var avvist.. Men det er egentlig helt irrelevant... Jeg ønsket fyren lykke til (og jeg mener det! Ønsker han alt godt!) og han takket for det, og spurte hvordan ståa var med meg, og nektet å tro på det jeg svarte, at de jeg liker, ikke liker meg, for det kunne han ikke forstå og sendte masse komplimenter...

Så chatta vi igjen i går, og han forteller at han hadde gitt opp dama han hadde noe på gang med, for han følte det var bare han som var interessert. Så begynner han å hinte om at vi hadde sex for noen år siden, hvor deilig det var osv, noe jeg sier meg enig i. Og han forhører seg om mulighetene for å gjenoppta der vi slapp, men jeg avviste det og sa som sant var, at jeg vanligvis ikke takler denslags uten å få følelser for fyren, hva som hadde skjedd forrige gang, og at jeg ikke orka å gå igjennom ett nederlag til etter alt jeg har vært igjennom. Da får jeg til svar at han forstod det meget godt, men syntes jeg dømte han og hans muligheter for følelser altfor fort, og ikke egentlig ga han en sjanse, men samtidig ville han heller aldri se meg tilbake der jeg var for noen år siden, så han respekterte det, men kom også med noen hint om at det av og til kan være lurt å komme ut av borgen man har bygget seg, at det ikke er farlig på utsiden osv...

Så spørsmålet er; avviste jeg for fort? Prøver han å hinte til at det er muligheter der? Eller er han bare ute etter sex, slik som jeg tror?

(Vi er begge i 30-årene hvis det skull ha noe å si... )

Anonymous poster hash: 2ef08...765
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Nei. Nei. Ja.

Anonymous poster hash: f856c...d26

Skrevet

Hvorfor ikke gi det et forsøk? :-)

Gå på en date og kjenn på egne følelser.

Anonymous poster hash: 465be...dae

Skrevet

Han sier i en setning han holder på med ei og i neste setning åpner han for dere igjen ?

Ja hva tror du konklusjonen kan bli her da frøken ?

Synes det er rart og fasinerende at dere ikke ser det selv, jeg må bli mye flinkere til å fortelle meg selv

at dere faktisk ikke gjør det.

Anonymous poster hash: 0bdfa...064
Skrevet

Hehe, var noen dager imellom han nevnte det med dame og oss igjen da, han kan jo fint ha rukket å ha ett par dater som ikke gikk bra i mellomtiden ;)

Men tydeligvis gjorde jeg det rette ved å avvise :) Bare tankene mine som begynte å fly, fordi han er en alle tiders fyr, som jeg absolutt tror jeg kunne fått det bra med, og at tiden bare ikke var rett for oss den gangen :)

TS

Skrevet

Hehe, var noen dager imellom han nevnte det med dame og oss igjen da, han kan jo fint ha rukket å ha ett par dater som ikke gikk bra i mellomtiden ;)

Men tydeligvis gjorde jeg det rette ved å avvise :) Bare tankene mine som begynte å fly, fordi han er en alle tiders fyr, som jeg absolutt tror jeg kunne fått det bra med, og at tiden bare ikke var rett for oss den gangen :)

TS

Umulig å si hva han vil i første omgang, men han vil i hvert fall møte deg og det er jo en start :) Kan du ikke treffe han en dag på cafe eller noe, så tar det det der i fra :)

Anonymous poster hash: f0584...678

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...