AnonymBruker Skrevet 28. desember 2014 #1 Skrevet 28. desember 2014 Jeg har helt nye vinduer, men de isolerer F¤%# meg ikke i det hele tatt, det er 6 grader her inne hos meg nå, det var varmere i fjor med de gamle vinduene. Hva gjør jeg??? De skal vel isolere, skal jeg klage på det? Kan de ha gjort noe feil? Anonymous poster hash: b0161...74e
AnonymBruker Skrevet 28. desember 2014 #2 Skrevet 28. desember 2014 Jeg har helt nye vinduer, men de isolerer F¤%# meg ikke i det hele tatt, det er 6 grader her inne hos meg nå, det var varmere i fjor med de gamle vinduene. Hva gjør jeg??? De skal vel isolere, skal jeg klage på det? Kan de ha gjort noe feil?Anonymous poster hash: b0161...74e Kanskje det ikke er tett langs karmen?Anonymous poster hash: 4f63b...75f 1
AnonymBruker Skrevet 28. desember 2014 #3 Skrevet 28. desember 2014 Sånne vinduer har jeg også. Snekkerne gikk konkurs ti dager etter at jeg hadde betalt og de var ferdige hos meg..... Anonymous poster hash: 217de...bf0
AnonymBruker Skrevet 28. desember 2014 #4 Skrevet 28. desember 2014 Vil tro det er jobben med innsetting av vinduene som er gjort dårlig. Det skal både vindtettes og isolerer rundt vinduene.Anonymous poster hash: e837f...4e1
AnonymBruker Skrevet 28. desember 2014 #5 Skrevet 28. desember 2014 Prøv med et tent stearinlys rundt vinduskarmen. Hvis flammen blafrer trekker det. Det skal det ikke gjøre.Anonymous poster hash: 31fa2...b40 2
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå